28 Şubat 2016 Pazar

KİTAP FUARI ALIŞVERİŞİ -1-

         Herkese Merhabalar,



         Bugün sizlerle kitap fuarından aldığım kitapları paylaşacağım.
         Haydi kitaplara bakalım :)

         İlk olarak ilk alışveriş yaptığım yer olan Domingo ile başlıyorum. Domingo'da hoşuma giden pek çok kitap vardı, beğendiğim yayın evlerinden biri oldu ve ileride almaya karar verdiğim pek çok kitap var burada. Bu yayın evinden 'Cyrano de Bergerac' ve '50 Sanat Fikri' kitaplarını aldım.



         Cyrano de Bergarac, benim çok sevdiğim bir eserdir. Daha önce kitabını okudum, filmini izledim ve hatta ilişkili filmlerini, tiyatrolarını da izledim. Bu kitap ise şu yönden hoşuma gitti; içinde bolca illüstrasyon ve çok güzel bir yazı stilleri var. Sadece bu eser değil, pek çok eser var bu kitap şeklinde. Ben bu eseri çok sevdiğim için bu şeklini de kütüphaneme katmak istedim :)




        Domingo'dan aldığım ikinci kitap ise 50 Sanat Fikri. Henüz içini incelemedim fakat şöyle bir üstten baktım ve çok hoşuma gitti; bol bilgi içerikli, sanat yüklü bir kitap. Bu kitabın şeklinde ayrıca '50 Mimari Fikri', '50 Psikoloji Fikri' vs. gibi kitaplar da vardı.



        Domingo yayın evinden aldıklarım bu kadar, bir de poşet ve ayraçlarını çok sevdim ^^

        Yapı Kredi Yayınları, Harry Potter kitapları ile beni hemen yanına çekti. Yahu o Felsefe Taşı'nın ciltli büyük kitabı ne hoştu, çok istedim almayı fakat 45 Tl idi -,- Harry Potter'ın tüm kitapları var bende, bir tek 'Çağlar boyu Quidditch' eksikti, onu da aldım.



       Devamı için ikinci yazıya tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder