26 Şubat 2016 Cuma

EN SEVİMLİ ALIŞVERİŞ -1-

      Herkese Merhabalar,
      Aslında bu bir sürpriz yazı olacaktı ama dün paylaştığım fotoğrafta ucundan görünüverdi yeni kalem kutum :D Hemen neden, nasıl, nereden almışım kısmına geçelim o zaman;

      Süt kutusu şeklinde kalem kutu: bu kalem kutuyu bir sene önce kadar bir bloggerda görmüştüm ve almayı çok istemiştim. Her yerde aramıştım; bakmadığım site, dükkan, kırtasiye vs. kalmamıştı ve sadece bir yerde bulabilmiştim, orada da çok uçuk bir fiyata satılıyordu ve benim süt kutusu kalem kutu maceram burada bitmişti. 1 ay önce kadar Aliexpress'de dolanıyordum ve çok kaliteli kalem kutular satan bir dükkana rastladım, sadece kalem kutu  satıyordu ve her halinden kaliteli olduğu belli olan kalem kutular, pek çok kalem kutuyu gözüme kestirmiştim, bakmaya devam ettim, ettim, ettim ve ve ve birde ne göreyim süt kutusu kalemlik, en istediğim formda, en istediğim rengiyle orada. Sanırım ışık hızıyla sepete attım ve satın alma işlemini gerçekleştirdim. Kalem kutu yaklaşık iki hafta sonra geldi ve tüm beklentilerimi karşıladı.
      Yandan görünüşü ve fermuar kısmı:




      Kalem kutu deri, yumuşak bir deri ve gerçekten kaliteli bir yapısı var(bence orijinal). İçine düşündüğümden çok daha fazla kalem sığıyor(resimde görünen kalemleri koydum içine, hala yer var) ve kalem kutu ayakta durabiliyor, bu özelliği sayesinde onu kalemlik gibi de kullanabiliyorsunuz.


      Şöyle bir kap ile geliyor, o da çok tatlı:

      Kalem kutuyu yollayan dükkan gerçekten iyi bir dükkan, ürün 2 haftada geldi ve ürünü 'Ptt kargo takip' ile takip edebildim, yani kapıma kadar aşama aşama gelişini gördüm(Aliexpress'de ki pek çok dükkan bunu sağlayamıyor maalesef)
      Kalem kutunun fiyatı 4,89 $ , link için tık. (Fiyatı Aliexpress'deki diğer kalem kutulara oranla pahalı gelebilir fakat ürünün orijinal olduğunu düşünüyorum yani bu fiyata değer bir ürün)
      En sevimli alışveriş -2- de ilk resimde görünen Cars figürünü anlatacağım, o yazıda görüşmek üzere..

7 yorum:

  1. Çok tatli abla hayırlı olsunnn 😍 ben pembepandablog benim de sepetim de yerini aldı 😙 diğer yazıyı sabırsızlıkla bekliyorum ☺😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di miii💕💕💕bn kimim sence😂😂😂 şeyma abla bu arada bayıldımmmmmm😁🎉dediğinden de tatlıymışşş😋💕

      Sil
    2. Heheh, Çok teşekkür ederim şeker kızlar ^^

      Sil
  2. Harikaymış kesinlikle, güle güle kullan =) Bir de Aliexpress'de iyi dükkanlar bulabilmek iyi oluyor, not aldım bunu da güzel bir tavsiye oldu, teşekkürler ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Evet, Aliexpress'de kırtasiyeye dair iyi dükkan bulmak zor ve bulunca çok iyi oluyor :) Ne demek, rica ederim ^.^

      Sil
  3. Bunlar çok guzelmis😍😍

    YanıtlaSil