23 Ocak 2015 Cuma

GİTTİ GİDİYOR'DAN KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ ◕‿◕

                Herkese Merhabalar,

             
               Bugün çok mutluyum çünkü Gitti Gidiyor'dan aldığım ürünler geldi ^.^ Bu benim ilk internet alışverişim oluyor aynı zamanda. Uzun süredir Gitti Gidiyor'da hoşuma giden bir dükkan vardı, oradan aldım.
               Alışveriş yaptığım dükkanın adı 'yukino'. Aldığım ürünlerin tarzında ürünler satıyor, dükkanında beğenmediğim bir ürün yok, hepsinden alma fırsatım olsa alırım.
               Ne aldığıma gelince tabi ki benden beklendiği gibi; kırtasiye ;)
               İşte aldığım sevimli ürünler :

               Böyle hoş bir paketleme görmedim ben, gören mektup arkadaşıyız sanır ^.^
             
               Paketimizi açıyoruz:

                Paket içinde paket içinde paket içinde paketten çıktık! ^.^
           
              Masking tape: maskeleme bandı. Bunlar benim ilk maskeleme bantlarım. Maskeleme bandı yani kağıt bant demek, maalesef ülkemizde nadir satışları var :/ Dükkanda farklı desenler vardı, ben bu deseni sevdim.
              Fiyatı ikisi birlikte 8 TL.


              Stamp: baskı. Bu benim ikinci 'stamp' ım oluyor, desenine bayıldım; hayvanlar ve Hi ^.^
              Fiyatı 7 TL.

             
               Stamp alıyorsak stamp mürekkebi de almalı, 3 tane mini mürekkep aldım; pembe, mavi ve lacivert. Siyah da istiyordum fakat tükenmiş. Kore'den hediye edilen stamp ile denedim ve çok beğendim ^.^
               Fiyatı: tanesi 2,55 TL.



           
              Ve son olarak sevimli post it ve ayraçlar, bunu sepetime koyduğumda 'kalan son ürün' olduğunu gördüm, çok şanslıyım. Kedi desenli olanını aldım, siyah bir kedim var benim, büyük bir kedi severim ^.^
              Fiyatı 5 TL.
           
              Gitti Gidiyor'da kapıda ödeme seçeneği yok, o nedenle kart ile satın aldım ürünlerimi. Kargoyu ise satın alan ödüyor. Hepsi için kargo bedeli 4 TL idi, kargo ücretini kapıda ödedim.
              Gerçekten beni çok mutlu eden bir alışveriş oldu, bu ürünleri bolca kullanacağım, kullandıkça size yazacağım ^.^  Siz de bu dükkandan alışveriş yapmak isterseniz buraya tıklayın.
              Sizi mutlu edecek alışverişler yapmanız dileğiyle, hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder