5 Şubat 2015 Perşembe

'POZİTİF DÜŞÜNCELERİMİZİ' KAVANOZLUYORUZ

        Uzun bir süreden sonra herkese merhabalar ^.^
     

        Geçen yıl benim yaptığım meşhur bir kavanozum vardı (resimdeki), annemin boş kavanozları gözüme takılınca, şu kavanozdan yapıyım dedim. Yapımı gayet basit, benim gibi beğendiğiniz notları yazıp saklamayı da seviyorsanız, bu kavanoz tam sizlik :)
        Hepimizin bildiği 'turşu kavanozları' çok uygundur bunun için, zaten beni birşeyler yapmaya iten de heryerde fazlaca turşu kavanozu olması ve çöpe çıkmaları. Malzemeler:


        Yapılış videosunu çektim, izleyin:

                                  
        Resimli yapılışı:
        1)Kapak boyanır, kapağınız kendinden boyalı ise ne ala. Ben siyaha boyadım, kullandığım kalem: Pentel PEN,N 50 (2K)

         2)Bir kağıda istediğimiz şekli çizip, istediğimiz yazıyı yazıyoruz ve kesiyoruz.

         3)Yazımızı yapıştırıyoruz, kavanozumuza notlar hazırlıyoruz.

         4)Son olarak kurdelesini kapak kısmının altına bağlıyoruz :)

         Bu resimden ilham alarak yapmıştım kavanozu:


           Ben beğendiğim notları koymak için 'positive thoughts' kavanozu yaptım. Daha pek çok şekilde değerlendirilebilinir. Fikir vermek gerekirse: sevgilinize hediye olarak yapabilirsiniz 'i love u' yazıp, içine aşk notları atarsınız :), 'annem için' yazarsınız annenize güzel notlar yazarsınız; arkadaşa, eşe, dosta herkese hediye yapılabilir bu şekilde. İçine eşya koyucaksanız, ne koyduğunuzu yazarsınız; 'ıvır zıvırlarım' , 'dikiş malzemelerim', 'iplerim', 'silgilerim', 'yüzüklerim' vs.; yiyecek koyabilirsiniz; '.... baharatı', 'şekerlerim', 'jelibonlarım' vs.
          Yapabilicekleriniz oldukça geniş, hayal gücünüzü açık tutun ve
          bu kavanoz yapımı daima aklınızda bulunsun :)

2 yorum:

  1. Benim de var boyle bir kavanozum sevgili Seyma, benimkisinde de cocuklarimin hiç beklemedigim anda beni gulduren ilerde hep hatirlamak istedigim sozlerini anilarini yazip biriktiriyorum. ara ara bi ani cekip okuyorum hemen moralim yerine geliyor, yuzumde kocamaan bi gulumseme benden mutlusu yok o an.
    Takipteyim bana da beklerim sevgiyle kal!
    Sulti's

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir fikirmiş, bayıldım. İleride çocuklarım olunca bende yapmak isterim bu kavanozdan ^.^ Fikrinizi paylaşmanız ve takibiniz için çok teşekkür ederim, siz de sevgiyle hoşçakalın!

      Sil