21 Kasım 2017 Salı

EYLÜL, EKİM VE KASIM

       

            Sonbahar

            İlkbaharın sonu; önce her renkten yaprak, kimine göre bir sürü kahve-kitap, okulların başlaması ve sınavların gelivermesi ya da cam önünde oturup yağmuru izlemek, biraz üşümek hatta belki üşütmek, kimi için favori kahvesinin çıkış mevsimi kimi için gelmeyecek yaz tatili..
         
            Benim için ise daha farklı olmasını istediğim ama olabildiği bu kadar olan, kışın ne de çabuk geldiği mevsim. Giden sonbaharın ardından neler yapmışım dedim ve buraya Eylül'den bugüne yazmak istedim. Hadi bakalım:

            10 Eylül Pazar
             Son uzun doğa gezileri, kamplar ve piknikler..



            12 Eylül Salı
            Cam kenarında geçen bir kış günü gibi ama yok Eylül baya.



            18 Eylül Pazartesi
            Tren ile Ankara seferleri.



             27 Eylül Çarşamba
             Kilden ilk denemeler, ilk için iyi değil mi? İyi deyin. :d



             29 Eylül Cuma
             Hala kullandığım, önerebileceğim bir çekirdek.



             6 Ekim Cuma
             Özlenen cam önü, tüm gün oturmuştum galiba.



             13 Ekim Cuma
             Şehir ışıkları, yıldızları görememeye devam..



             26 Ekim Perşembe
             Gece yarısı, o köpük eridi eridi, otur da iç!



             28 Ekim Cumartesi
             Bu kartları sevdim, herkese dağıttım, hala bitmedi, Aliexpress ürünü.



             30 Ekim Pazartesi
             Tütsülerin gelişi ve çikolatalı kahve denemeleri.



             3 Kasım Cuma
             Sufle yaptım, baya güzel oldu, yaptıkça gelişiyor.



             4 Kasım Cumartesi
             Çöp kutusu yaptım yoğurt kabından, onu boyuyordum sonra fırçayı yavaşça elimden bıraktım, evet.



             7 Kasım Salı
             Eski Nat Geo sayılarına yenileri eklendi. Ha bir de ağaçlardan meyve toplar gibi yaprak topladım.



             8 Kasım Çarşamba
             Yağmur ile tren yolculuğu, sevdiğim stick kahveler geri dönmüş. ^^



             11 Kasım Cumartesi
             Kahve mi çay mı hatırlamıyorum da bu anneanne kupasından başka kupaya elim gitmiyor.



             13 Kasım Pazartesi
             Peşimden ayrılmayan Chuckle, tek derdi ödül maması çünkü yeni paketi gördü, çikolata isteyen çocuktan farkı yok.



             15 Kasım Çarşamba
             Küçük de olsa bahçe ne güzel şey..



             16 Kasım Perşembe
             Hayat sana Pikachu veriyorsa ondan.. Yok bu o değildi de sarısı aynı sarı.


             17 Kasım Cuma
             Kitap okuma ve film izleme tablosu yapmaya karar verdim ve de yaptım ama çok dağıttım yine. (Bitmiş halini gösterip, yazarım umarım.)



             19 Kasım Pazar
             Sınav var bugün, bekliyorum. Doğaya, havaya ve oturduğum yere minnettarım.


         
             Bugün, 21 Kasım Salı
             Gün güzel ilerliyor. Birazdan kahve içmeye gideceğiz, kahveden ziyade asıl amacım bugün biraz çizim yapabilmek. Sanırım büyük camları olan sessiz bir yer istiyorum, kar yağışı gözüküyor hava durumunda, yağacaksa ilk karı kaçırmak istemem. :)

             İyi Uykular.
             Hoş kalınız..

3 yorum:

  1. En sevdiğim aylardan eylül,ekim ve kasım. Fotoğraflar da çok güzel inşallah yazmaya devam edersiniz

    YanıtlaSil