23 Mart 2016 Çarşamba

YENİ ÇANTA DEFTERİM

             Herkese Merhabalar,


             Benim her zaman çantamda duran bir defterim vardır ve ben ona 'çanta defterim' derim. Dışarıda birini beklerken, cafede otururken, derste sıkılınca vs. çıkarıp çizerim, yazarım, yırtarım, katlarım vs. her türlü şekilde kullanırım bu defteri. Böyle birkaç çanta defterim oldu ve 2 tane bitirdim. Onlar bittikten sonra yeni defter almadım; o kadar çok defterim vardı ki yenisini almak istemedim, elimdeki defterleri kullanayım dedim fakat onlarda da öncekiler gibi verim alamadım ve kendime not yazdım 'uygun bir defter görürsen kaçırma!' Çok geçmeden de istediğimden fazlasını buldum;

             Geçen gün D&R'ye gittik, kitap indirimine bakmak için. Tabii kitaplardan çok defterler ilgimi çekti yine ve bu defteri gördüm. İncelemem ile kendimi kasada bulmam arasında ışık hızı gibi bir süre vardı galiba :D
            Defterin özelliklerine gelirsek:
            1) Üç bölümü var; çizgili, craft kağıdı, çizgisiz. Şimdi ben bazen yazıyorum, bazen çiziyorum, bazen kesip biçiyorum yani bu üç türe de ihtiyaç duyuyorum. Çizgisize yazmak, çizgiliye çizmek hiç hoşuma gitmez. Bu 3 şeklide barındırması en hoşuma giden kısmıydı. Önceki çanta defterimde çizgili ve çizgisiz 2 kısım vardı fakat bu üçlüyü daha çok sevdim.




           2) Defter tamamen düz bir şekilde katlanabiliyor, yan tarafı kumaş bir dokudan yapılmış ve defteri açtığınızda dümdüz durmasını sağlıyor. Bu benim defterlerde aradığım önemli bir özelliktir. Tam açılmayan defterler beni bıktırdı doğrusu.

           3) Tüm sayfaların dokusu craft kağıdı dokusunda, ince bir kumaş gibi. Bu da hoşuma giden bir detay oldu.
           4) Çok hafif, çantada ağırlık yapmayacak cinsten.
           5) Boyutu standart defter boyutunda.
           6) Kapağı kalın karton ve silinebiliyor.
           Fiyatı ise 13,95 Tl.
           Ben son kalanı almıştım, sanırım uzun süredir satıştalar.
           Yeni çanta defterimi kullanmaya başladım hatta bir çizim yaptım bile, yaptıklarımı Instagram'da paylaşıyorum, takipte kalın ^^

Arka kapağı :)

2 yorum:

  1. Çookk güzel, bayıldım. D&R'a uğradığımda mutlaka bakmalıyım. ^^ Umarım bulabilirim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defterseverler için mükemmel bir defter :)) Umarım bulursun, sitesinde de satışı var sanırım, oradan da bak ^^

      Sil