4 Ekim 2015 Pazar

INSTAGRAM IV

     
          1)Woody benim en yakın arkadaşlarımdan biridir, arada takılası gelir benle. Bugün de o günlerden biri, birlikte güne başladık. Mısır gevreğime ortak oldu, beni de çek dedi ama uykulu yüzümü gösteremem dedi. Kız gibisin Woody, yakıştı mı kovboyluğa?

          2)Şimdi Arbella makarna bir makarna yapmış ama bunu yemiyorsunuz, süs bu. Evinizi dekore etmek için falan kullanın diye, makarnada bir yenilik! (Tabii ki foto çekildikten sonra pişirilmekten kurtulamadı :D)

          3)Ülke geneline bakıldığında gelmemiş gibi dursa da buraya sonbahar geldi ve de çok hoşgeldi. Dışarıda hafif rüzgar ve de biraz yağmur vardı bu fotoğrafı çektiğimde. Uyandım, papatyalı bitki çayı yaptım, odamın camını sonuna kadar açtım, kısık sesde bir müzik, ayağımda yeni yumuş çoraplarım, yatağımın sıcaklığı, biraz yazıyorum biraz okuyorum..

          4)Bu çizim hakkında uzunca bir yazı yazdım instagrama, yazının dışında söyleyebileceğim tek şey bunu bir arkadaşım için çizmemdi. Aslında zaten çizecektim, o benim için birşey çiz dediğinde direk aklıma bu resim geldi. Arkadaşım resmi çok sevdi, tüm hesaplarında profil resmi yapmış. :))

          5)Bu fotoğrafın gerçek olduğunu düşünenler oldu, gerçek olmasını çok isterdim tabii ama kutup ışıkları burada ne arar :D Ama bakın olsa olurmuş, hiç yabancı durmadı, değil mi? Meraklısına bunu 'Aillis' uygulaması ile yaptım, uygulamanın 'stamp' kısmında bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder