18 Aralık 2014 Perşembe

GÜLEN YÜZLER ^.^

            Herkese Merhabalar,


            Gülen yüzler! Bazen gülerler, bazen üzülürler, bazen kızarlar... Teknolojinin gelişmesiyle onlarda girdiler hayatımıza! Bin bir çeşit, kimi hareketli, kimi renkli, kimi siyah beyaz, kimi yazılı şeker mi şeker şeyler... Peki neden bu konudan bahsediyorum?

            Blogum da çizim bölümü açmaya karar verdim, beğendiğim çizilebilecek resimleri sizinle paylaşacağım ve birlikte çizeceğiz, bunun için bir çizim defteri de edindim ^.^ İlk olarak da gülen yüz çizelim dedim, basit olsun ;)
            Blogumu okuyup beğenen kişilerin de benim gibi tatlı şeyleri sevdiğini bildiğimden, 'Molang' ı seçtim ve bence çizmesi çok kolay! Çizemem diyorsanız yazıcıdan çıkarıp kopya kağıdıyla çizebilirsiniz!(Eliniz zamanla alışır:) Ama çizmek için çok güzel bir yolum daha var, bu sayede bilgisayarda gördüğünüz resimleri çizmek çok basit olacak, kullanan var mı bilmiyorum ama kendi keşfim :P Çok yakında paylaşacağım, takipte kalın ;)
            Bu minik Molangları her yerde kullanabilirsiniz, öncelikle süslemek, yazılarınıza duygu ifadesi koymak, kesip bir yere yapıştırmak vb. kullanabilirsiniz.
            Yeni çizimlerde buluşmak üzere, bol çizimli günler! Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere ^.^

Bunlarda benim çizimim, defterime kenar süs olarak yaptım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder