26 Kasım 2014 Çarşamba

KURŞUN KALEM KAPAĞI MI?

         
            İlk öğrendiğimde sorduğum soruydu bu başlık; 'neee kurşun kalem kapağı mı?' Bu kadar sevimli, kullanışlı, ufak ama mükemmel bir tasarım, kurşun kalem kapağı mı??.. En baştan anlatıyım:
            Benim Kore'de çok yakın olduğum ve sürekli mektuplaştığım bir arkadaşım var, bir gün ondan orta boyutlu bir paket aldım, içinde tabii ki güzellikler doluydu ama aralarından birini tanıyamadım, çok hoş gözüküyordu, bir şeye takıldığı da belliydi ve kullanmak için de can atıyordum fakat anlayamadım bir türlü nasıl kullanacağımı. :D Kaleme takılıyor dedim, taktım kurşun kalemlerin arka taraflarına fakat upuzun bir kalem oluyordu, ne kalem kutuya sığıyor, ne de hoş gözüküyor. Yok dedim, bu buraya takılmıyor. Arkadaşıma sormayı düşündüm fakat biraz çekindim, şu an nedenini hiç bilmiyorum.. Internette araştırayım dedim en iyisi, markayı yazdım, kalem tepeleri dedim aradım, o dedim bu dedim ve buldum, bir Uzak doğu ülkesinin alışveriş sitesinde, bizim bu sevimliler kurşun kalem kapağıymış, yani yazdığımız kısma takılıyorlar :) Kalem küçüldüğünde de arkasına takıp büyütebiliyoruz. (arkasına takarak yakalamışım az biraz yani :) 
             Neden? Bildiğiniz üzere kurşun kalemlerin uçları kalem kutularda, çantalarda hep iz yapar, kirletir ve buna çare yapabileceğimiz pek de bir şey yoktur (plastik kalem kutum vardı, o bile kirlenirdi. ) Buna çözüm olarak üretilmiş bu şirin kapaklar. Yani kalem ucunun herhangi bir zararını önlemiş oluyorlar. Oturup bu minik icadı düşünen kafaya hayran kaldım da kim bulmuş bunu bulamadım. Uzak doğu'dan çıkmış bir şey, ve her şeyi sevimlileştirdikleri gibi bu icatlarını süper sevimli hale getirmişler. Beşli altılı paketlerde satılıyorlar, bende 2 tanecik kaldı :/ (ya kırıldı ya kaybettim). Türkiye'de satılıyor mu bilmiyorum fakat henüz hiçbir yerde rastlamadım. Uzak doğu ülkelerinin alışveriş sitelerinde bolca var. Sizin için araştırdım ve bunları buldum, tıklayın. :)
              1) Paperdoll mate kalem kapakları
              2) Hellogeeks kalem kapakları
              3) Iconic Unique kalem kapakları
              4) Iconic 2
              Buralardan hiç alışveriş yapmadım, onlar hakkında bir şey söyleyemem fakat gerçekten hoş gözüküyorlar ve satın alabilmek isterdim. Olur da alırsanız bana da nasıl aldığınızı, detayları mail atın, ben de öğrenirim. ^.^
              İşte bu küçük ama büyük icadı yazıyım dedim bugün, görürseniz kaçırmadan alın ve hoşça kalın. :)
http://eemoticons.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder