29 Temmuz 2017 Cumartesi

SONUNDA TATİL

         Hayatımın en yorucu eğitim yılı diyebilirim sanırım bu yıla. Yorucu olduğu kadar güzeldi de.. Ve aynı zamanda öğretici.. Bu yılı kısaca bir özetlemek isterim.( Defterler, Aliexpress vs.)

Metro'da sırt çantalı, elinde kahve ve dergiyle şöyle birini gördüyseniz; o bendim.


         Tüm yıl boyunca çok az defterlerimle ilgilenebildim. Yoo hayır, defterlerden uzak kalmadım, hem de hiç kalmadım. Benim işim defterlerle, sayfalarla, kitaplarla ve dergilerleydi hep. Daha çok türü değişti diyebiliriz sanırım. Günlük ve plannerların yerini çizim defterleri, sketchbooklar, minik not defterleri ve tabii ki ders defterleri aldı. Günlük ve planner yazmayı hala seviyorum ve eskisi gibi düzenli tutmayı özlüyorum fakat önceliklerim değişti ve ben bu değişimden memnunum. Yani artık ara ara yapacağım hoş bir hobi olacak planner ve günlük yazmak. Ara ara dediysem ayda yılda bir değil; haftasonları, hafta içi belli bir gün gibi..

Bir gece yarısı uyku tutmadığında..
          Bir diğer konu Aliexpress alışverişleri ?? Eskiden beri burada olanlar bu konuyu da oldukça merak etmiştir. Aliexpress'e hala giriyorum ve ara ara minik bir şeyler alıyorum. Ama bu cidden eskiye oranla çok çok az. En son ne almışım diye baktım, belki eklerim bloga diye çektiğim fotoğrafı buldum. Fotoğraftakiler dışında aldığım 5-6 broş ve kolye, bir kitap çantası, bir anahtarlık ve bir minik ıvır zıvır çantası var. Geçen yazdan bu yana aldıklarımın tümünün bu kadar olduğu düşünürsek eskiye oranla oldukça az..



   

            Kitap, dergi ve kalem alışverişlerim oldu. Onları fırsat bulursam ayrıca ekleyeceğim, çünkü uzun uzadıya bir yazıyı hak ediyorlar.

            'Peki bu yıl en çok ne yaptım?' En çok kahve içtim. En çok yeni arkadaşlarımla eğlenceli vakit geçirdim. En çok ders çalıştım. En çok staj yaptım. En çok metroya bindim. En çok çizdim. En çok sabahladım. En çok etkinliğe katıldım. En çok seyahat ettim. En çok yeni insan tanıdım. En çok kırtasiye alışverişini yaptım. Gerçekten tüm bunların enini yaşadığım bir yıldı. Ve ben tüm bunların enini sizlere çizerek, yazarak bu yaz aktarmak istiyorum. Umarım yapacağım deyip yapmadığım bir diğer yazı olarak kalmaz.
           
           Ha bu arada, Ankara! Tüm bunların olduğu yer. Ankara'yı  hala sevemedim, evet hala olmadı :/ Eve koşarak dönüyorum hala. Bu konuda bir ton şey yazarım ama yazmayacağım. Çünkü uzunca bir süre daha oradayım ve sevmek için çabalayacağım..

4 yorum:

  1. Daha yeni bir kaç ay önce buldum blogunu,yeni yazı yazmanı bekliyordum.Sonunda burada olmana çok sevindim cidden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloguma hoşgeldin, bu keşif beni de çok mutlu etti, teşekkür ederim. ^^ Umarım bol bol yazı yazdığım bir yaz olur, sevgiyle kal! 💙

      Sil
  2. uzun zamandır buralara dönmeni bekliyordum ❤️ yazılarını merakla bekliyor olacağım şeyma abla 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Sena! ^^ En şirin okuyucularım dan biri olarak uzun aralara rağmen yine buradasın.😊💕 Bu bekleyişe karşılık bol yazı eklemeye çalışacağım. Mutlu kal! 🤗

      Sil