11 Ağustos 2016 Perşembe

NELER YAPIYORUM? ^^

       

           Sosyal ağ kullanımını sonlandırmam hayatımda tabii ki değişiklikler yarattı. Öncelikle onları kullanırken geçirdiğim zamanın boşluğu oluştu, sonra o zamanı nasıl kullanacağımı bulmaya çalıştım. Sanırım şu ara her şey rayına oturdu ve ben de neler yapıyorum yazayım dedim. :)


         Öncelikle kitap okuma işini (yıllardır doğru düzgün yapamadığım, hep bir gün olacak dediğim) ele aldım. Kitaplığımdaki tüm kitapları listeledim, aralarından okumak istediklerimi bir rafa dizdim. Bitirdiğim kitaplar için bir raf ayırdım. Kitap okuma defterimi ortaya çıkardım ve tüm notlarımı düştüm (bu defteri ve içeriğini bloga ekleyeceğim.) Bu hafta 3 kitap okudum ve hala okumaya devam ediyorum; şu an istediğim gibiyim ve böyle ilerleyebilirim umarım. Ve bu arada böyle bir zamanda kitaplara sarılmak bana fazlasıyla iyi geldi ^^


          Kitap okuma işi demişken gelecek hafta için arkadaşlarımla bir plan yaptık, sonra oturup planı iyice düşündük ve bir çılgınlık yapıp Ordu'ya uçak biletlerimizi aldık, yalnız o kadar ani oldu ki hala bana şaka gibi geliyor bu iş :D Planımız Ordu'da arkadaşımın büyüklerinin yaylasında 1 hafta kalmak, doğayla iç içe olmak ve o 1 hafta boyunca kitap okumak.. Haftanın sonunda da Karadeniz turuna çıkmak ^^ Karadeniz'i yeni gezmeme rağmen sanki ilk kez gidiyormuş gibi heyecanlı ve oraları tekrar görecek olduğum için aşırı mutluyum. Yani sonuç olarak gelecek hafta Karadeniz yolcusuyum.


          Aslında şu an hayatım planlar zinciri içinde, Ordu'dan dönünce sınav işlemleri, okul işlemleri, pasaport işlemleri gibi bir dolu telaşın içinde olacağım. Eğer pasaportumu alır ve gerekli plan, bütçe ayarlamasını yapabilirsem erkek arkadaşımla bir yurt dışı gezi planımız var.  Onun için daha çok heyecanlıyım, umarım gerçekleşir ^^


          Norveççe öğreniyorum; şimdi dan diye söyleyince garip oldu sanırım, işte benim hayatım böyle birbirinden garip işler içinde :D Norveççe'i neden öğrendiğimi yazmayı pek istemiyorum, yeri gelirse uzun uzadıya anlatırım ^^ Sadece bu dili öğrendiğimi bilin istedim. Dil demişken İngilizce'i her ne kadar biliyor geçiniyor olsam da anadilim gibi konuşabilmek için bir dizi çalışmalara başladım. Dil öğrenmeyi her zaman sevmişimdir, o nedenle her ne kadar arada beni uğraştırsa da gayet eğlenceli gidiyor.


          Defterlerime olduğu gibi devam ediyorum, planlarımı ve yaptıklarımı düzenli olarak yazıyorum, arada süsleme işini erteleyip kendimi hiç sıkmıyorum ^^


          Doktorlara gidip tüm sağlık şikayetlerimi anlattım, şu an tüm vücudumdan haberdarım, gerekli ilaçlarımı kullanıyorum ve yediklerime dikkat ediyorum. Sadece spor yapmıyor oluşumun eksikliği var, onun içinde planlar yapıyorum. Rüya'da gördüğüm pilates çalışmaları tam bana göre, evde egzersiz. Bunu deneyebilirim ^^


          Geçen Pazar Eskişehir'e gittim; önce kahve içtim, sonra arkadaşımla buluştum, doğum günü hediyesi baktık, yemek yedik, sinemaya gittik. Genelde evdeyim çünkü ev, her zaman 1. tercihimdir. Dışarı çıkarsam da günlerim bu şekilde geçiyor. Sinema demişken Buz Devri'ne gittik çünkü arkadaşım ve ben animasyon delisiyiz. Yine öncekiler gibi aynı çizgide bir Buz Devri filmiydi; başlangıç, olay örgüsü ve mutlu kurtulmalı son. Yalnız film dışında çevremizdekilerden dolayı biraz gülme krizine girip aşırı eğlenmiş olabiliriz hatta hiç bir sinemada bu kadar gülmemiştim..


           Hiç yemek yapmıyorum, aslında pek çok planım vardı fakat vaktim yetmediği için yapamıyorum. Diğer ilgi alanlarım daha ağır bastığı için şimdilik yemek yapma planlarım rafa kalktı. Aaa ama bolca kahve yapıyorum, çok deli tarifler oluşturdum hatta :D Bir ara kesinlikle paylaşmalıyım..


           Kedim Pasele var, bilenler bilir; sokaktan yardıma muhtaç olduğu için getirmiştim, henüz yavru bir kedi. İşte bu Paselecik günden güne büyüyor, şekilleniyor, ilgiyle yeniden bir kedinin büyüyüşünü izliyorum, yaşamımın neşe kaynaklarından biri kendisi ^^


           Mektuplaşma işine ara vermiştim ve eskisi gibi uğraşamıyordum, şimdi biraz biraz geri döndüm, eski formuma dönmeyi planlıyorum ;) Canım mektup arkadaşlarım Rüya ve C.yeong bana fazlasıyla yetiyor gerçi ^^

           Sanırım başka diyeceğim bir şey yok, hmmm.. (düşünüyor) :D
           Aklıma bir şey gelmedi fakat sanki anlatmayı unuttuğum bir şey var gibi hissediyorum çünkü genelde bir şey yazmayı düşünüp onun dışında her şeyi yazarım. Neyse aklıma gelirse gelecek 'Neler Yapıyorum' yazısına eklerim :)
           Ben bu aralar bunları yapıyorum, siz neler yapıyorsunuz? ^^
           Kapanışı son okuduğum kitaplardan birinde ki kapanış sözüyle yapmak isterim :)
           Hoş kalın..

4 yorum:

  1. Okurken içime bi ferahlık geldi. Hayatınızdaki ferahlık kelimelerinize de geçmiş. Keşke benim hayatım da bu kadar ferah olabilse dedim içimden :) kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken ben de hissettim, çok mutlu yazdığım bir yazıydı, bunun size geçebilmesine çok sevindim :) Umarım hayatınız dilediğiniz gibi olur, bunun sizin elinizde olduğunu hiç unutmayın ^^ Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ne tatlı bir yazı olmuş :) Sizin adınıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil