4 Ağustos 2016 Perşembe

INSTAGRAM HESABIMI NEDEN KAPATTIM!?

 

     Evet, çoğunuzun farkına varmadığı üzere ben Instagram hesabımı birkaç gün önce kapattım, kesin olarak hesap kaldırıldı, dondurma vs. değil. Nedenini merak ettiğinizi ve net bir cevap alıp merakınızı gidermek istediğinizi biliyorum. Ve sizlere nedenini anlatan bir yazı yazdım, hatta o kadar uzun yazmıştım ki ince bir kitap kadar oldu, sonra baktım, okudum ve düşündüm; anlattığım hiçbir şey insanların beni anlamasına yetmeyecek ve hazır ellerine telefonu almışken bir de Instagram'a gireyim bile diyeceklerdi :D. Bu nedenle yaşadığım şeyi anlamanız için o evreyi insanın kendisinin yaşayıp, anlaması  ve karar vermesi gerektiğini düşündüm. Peki hiç yaşayamaz ve karar veremezse!? Aslında her gün yaşayıp kararınızı veriyorsunuz ama vicdani susturmak kapitalizmin ana duygusu olduğu için sizi gayet iyi anlıyorum, gayet iyi anlıyorum çünkü birkaç gün öncesine kadar bende o durumdaydım. Umarım sizlerde bir şeyleri görmek istersiniz ve de en önemlisi zamanınızın kıymetini bilirsiniz..
         Bundan sonra ne zaman içimden gelirse sadece bloga yazacağım, bana ulaşmak isterseniz de mail atabilirsiniz ^^
         Sevgiyle hoşça kalın :)

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Şeyma abla keşke kapatmasaydin.Geri dön lütfenn en çok sevdigim ins. Hesabi seninkiydi:(

    YanıtlaSil