6 Ağustos 2016 Cumartesi

BİR KAHVE BİR ÇİZİM

           

          Bir kahve içtim; fotoğrafını çekmeden, telefonu elime almadan, tüm tadını hissederek.. Bir resim çizdim; içimden geldiği gibi, beğenilip beğenilmemesini umursamadan, yaptığım işi severek, zamanda sıkışmadan.. Fakat resimler bir süre böyle olacak galiba, kafamı duvara vuruşumu çizmeden edemeyeceğim..
          Hayat amacınızın ne olduğunu iyi düşünün! Hayat amacınız sosyal medyada 7/24 yaşamınızı paylaşmak olmamalı, bu çok yazık olur..

2 yorum:

  1. Bir kaç sene sonra kahvenin tüm tadını hissederken de fotoğrafını çekebilecek, beğenilip beğenilmemesini umursamadan şıkışmadan severek çizdiğin resmin fotoğrafını sosyal medyada paylaşabileceksin.
    Önceki yazına da bir şeyler yazmıştım ama sildim sonra, sana yazmak için sakin bir zaman beklerken haftalar geçecek sanırım.
    Daha yazacağım şeyler vardı da dur mesaj atayım buradan olmayacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha oraya döneceğimi pek sanmıyorum fakat hiçbir şeyin kesin olmadığı bu hayatta net konuşamam. Eğer olursa, umarım öyle olur ^^

      Sil