7 Temmuz 2016 Perşembe

YAZ - ÇİZ - YAPIŞTIR : DOĞUMGÜNÜM


           Selam ;) (Yazıya birde böyle gireyim dedim, oldu mu? :D)
           Benim için önemli olan günleri günlüğüme mutlaka yazarım, bundan böyle yazmanın yanında çizip, yapıştırmaya, dilediğimi yapmaya vaktim olduğu için tüm güzel anlarımı bu şekilde defterlerime tutacağım ve bunları 'yaz - çiz - yapıştır' başlığıyla sizlerle paylaşacağım ^^
           İlk olarak doğum günümü yazayım dedim, aslında doğum günüme dair yazılacak bir şey olamayacaktı ama fazlasıyla sürpriz anlar yaşadım ve bunları yazmazsam olmazdı. :)
           'Doğum günüm' sayfasını nasıl yaptım ve neler kullandım?

           Yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere sayfayı iki kısımda kullandım, bantın altı ve bantın üstü şeklinde. Sayfanın bir kısmından bant çekip sayfayı kısımlara ayırmayı seviyorum fakat bantı yarıda bırakmazdım, yarıda bırakmak da iyi bir fikirmiş. Üst kısımda biraz daha büyük yazmaya çalıştım, alttaki yazıları baloncukların içine sığdırmaya çalıştım. Baloncukları önce renkli sonra siyah kalemle çizdim. Pastayı yeni kalemlerim 'Zigs Clean Color F' lerle çizdim, çok fazla tonu olduğu için tonlara alışmam gerek, pastada hangi rengi kullandığımı kullanacağımı bayağı karıştırdım. Üst soldaki rengarenk konfeti parçalarını da bu kalemlerle çizdim. Sayfa çizgisiz olduğu için yazarken cetvel kullandım. Stickerların konuya uygun olmasına ve renklerine dikkat ettim. Tüm malzemeleri kullanırken renk uyumuna dikkat ettim.

           Kullandığım malzemeler:


           - Zigs Clean Color F çift uçlu kalem, yazımda bahsettiğim doğum günü hediyesi kalemler bunlar işte! Yazısını beklediğinizi biliyorum, hemen yazamadım çünkü biraz kullanıp nasıl olduklarını görmek ve tecrübem doğrultusunda yorum yapayım istedim. Birkaç gün içinde yazısını bloga ekleyeceğim :)
           - Aliexpress'den aldığım tavşanlı kalemle üstteki yazıyı yazdım, kalemin yazısı ve linki için tık.
           - Diğer yazıları kırmızı benekli kalem ile yazdım, Aliexpress, yazısı ve link için tık.
           - Paper Doll sticker, 3 kız, pasta dilimi ve alttaki kurdele bu sticker setine ait, Aliexpress, stickerın yazısı ve linki için tık.
           - Sayfanın ortasındaki yemek temalı bant, Aliexpress, yazısı ve linki için tık.
           - 'Doğum günüm' yazısının altındaki ve üstündeki kağıt stickerlar, Aliexpress, yazısı ve linki için tık.
           - 'Doğum günüm' yazısını yazdığım kalem Zigs fırça uçlu gri kalem, diğer kalemlerle birlikte almıştım, onlarla birlikte bloga yazacağım.
           - Kullandığım  defter 'NoteLook by Scrikss, Retro', D&R, 20 Tl.
           - Kesici olarak bu ilginç ama aşırı kullanışlı şeyi kullanıyorum, Aliexpress, ürün yazısı ve linki için tık.
           Sanırım her ayrıntısını yazdım, unuttuğum var mı diye kontrol de ettim, hala sorusu olan çıkacak mı acaba? :D Hayır, kesinlikle soru sorulmasıyla derdim yok. Sadece gereksiz sorular veya yazdığımın sorulmasına kızıyorum biraz, Instagram'da gelen mesajların yarısını cevaplamıyorum bu yüzden. Bir de gt mt, admin alımı gibi şeyler nedir Allah aşkına gençler!? :D
           Umarım 'yaz - çiz - yapıştır' ın ilk yazısı size yararlı olabilmiştir, gelecek yazıda görüşmek üzere, iyi şanslar ^^

8 yorum:

  1. Gt mt😂😂😂ayy çok güldüm😂Bu arada güzel olmuş yazı💖🌸

    YanıtlaSil
  2. Yine çok güzel bir yazı dizisine başlamışsınız. Rengarenk... Bu arada geçmiş doğumgününüz de kutlu olsun^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazı dizimi sevmenize çok sevindim, çok çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Ay çok güzel olmuş :).
    Sayfa da çok güzel, bu post da çok güzel.
    Ben yabancı bloglarda böyle nasıl yaptım, neler kullandım sayfalarına bayılıyorum zaten. Instagram bloga göre biraz daha kayıp bir yer, buraya eklemen çok güzel oluyor. Yazacak vaktin olmadığında da sadece sayfayı koysan da harika olur bence :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o yazıları çok severim ve bu şekilde yazmak cidden hoşuma gitti ^^
      Evet, sadece sayfayı yayınlanmakta mantıklı, yazamadığımda böyle yaparım :))
      Ve senden de bol bol nasıl yaptım, ne kullandım yazısı bekliyorum ;)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. I don't know Japanese, can you write English, please? 😊

      Sil