12 Temmuz 2016 Salı

ŞARKI LİSTESİ DEFTERİ !?


           'Baby i don't need dollar bills to have fun tonight' diye en fazla 1 hafta, hadi çok sevdin ancak 1 ay gezinirsin. Sonra ne mi olur? Playlist de şarkı gelince hemen çevirir, yüzüne bakmaz, adeta şarkıdan kaçarsın. Sadece Cheap Thrills'in başına gelmiyor tabii bu iş, her şarkı bundan nasibini alıyor. Şu güne dek böyle eskitemediğim 2 şarkım var, onlarla da kuvvetli bir bağ kurduğumuzdan, bağ çok önemli iş! :D

            Neyse işte ben böyle şarkıları eskitiyorum, yüzüne bakmıyorum, sonra siliniyor gidiyor ve tamamen unutulmaya yüz tutuyorlar. Oysa dün o şarkıyla en mükemmel dansımı yapmış, diğeriyle ağlamış, diğeriyle hayallere dalmıştım, aaa bak hatırladım listemin başına koymuştum onu ve günde en az 5 kez açardım, asla bıkmam demiştim buna, şu da benim için çok değerliydi, di, diii !?
             Hayatımızın bir yerinde, bir anında, kısa uzun zamanında dinleyip her duygu aleminde dolaştığımız şarkılar, çoğu unutuldular.. Geçen günlerde aklıma geldi biri, düşündüm düşündüm adını çıkaramadım, nette ararken bulacağım diye ne saçmalıklar yazdım, yok! Sonra dedim 'Yahu, o şarkı nasıl arşivimden çıkmış, oradan çıktı nasıl beynimden çıkmış?'
             Oradan buradan verilen ajandalar, alınıp atılan boş defterler ve dahası.. Aldım elime birini ve bling! 'Seni şarkı listesi defteri yapacağım, üstünden on yıllar da geçse ne dinlediğim hep burada olacak.' Her ne kadar dijital ortamda da kayıt edebilme imkanımız, Spotify listelerimiz, Youtube'da oynatma listelerimiz vs. miz olsa da benim için defterde olmasının yerini hiçbiri tutamaz ^^
             O zaman kapanışı bir şarkıyla bu haftaki şarkı listemdeki 'Begin ----' ile yapalım, onu bulamayacağınızı düşündüm, iyi müzik sizinle olsun, hoşça kalın..

                                         

3 yorum:

  1. Ben de böyle bir defter tutuyorum ve bayağı kullanışlı oluyor cidden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni başladım, bencede çok kullanışlı, umarım devam ettirebilirim ^^

      Sil
    2. Defterin yakindan fotosunu instagrama koyar misin

      Sil