20 Temmuz 2016 Çarşamba

RÜYA İLE GELEN MUTLULUK ^^

           Herkese Merhabalar,


           Bu hafta bana uzaklardan, Türkiye'nin bir ucundan (Malatya), dünya tatlısı bir kızdan bir dünya dolusu mutluluk geldi. Rüya ile Instagram'da tanıştık, ilk tanışma anımızı hatırlamıyorum ama yavaş yavaş gelişen çok şirin bir arkadaşlığımız oldu, sonra bir gün mektuplaşalım dedik ve bu hafta sürprizlerimizi yollayabildik.
           Rüya bana rüya gibi bir paket hazırlamış, oysa ki ona 'lütfen çok uğraşma, bir şeyler alma' demiştim, demeseymişim ne olacakmış acaba? :D
           Beni ne kadar mutlu ettiğini biliyor ki zaten ben çok mutlu olunca onu açıklayacak kelimeler bulamam ^^ Haydi Rüya'nın hazırladığı şirinliklerden bahsedeyim:

           Paketi açtığımda böyle bir kutu karşıladı beni, gitmiş hediyelerini böyle güzel kutuya koymuş, üstüne içine koyduğu herşeyi paketleyip açma sırasına göre numaralandırmış. İlk gördüğümde yüzüme yansıyan şaşkınlık çekilmeli ve şaşırma emojisi olarak kullanılmalıydı :D


           Gelelim beni çıldırtan mektuplara, her şey biter mektuplar kalır. Ve benim hediyede en sevdiğim şey mektup ve not kağıtlarıdır! Günlük gibi ayrı aylarda, ayrı günlerde 4 mektup yazmış bana, yorumsuzluk...

           Rüya el emeği şirinlikler ekleyip jwhfjkwghfjefl, ERROR!



           Onun bu broşürlerini görüp çok beğeniyordum, gitmiş bana Totora broşürler almış Instagram'dan, evet evet işte o duygu!


           Çorap sevgimi bilip eklenen çorap, saçımı kestirdiğimi bilir gibi eklenmiş bandanalar, rengine bayıldığım oje ise bir insanın ne kadar ince düşünebildiğini gösteren güzellikler.. ^^


           Böyle evrensel, kendine özgü dokusu olan şeylere bayılırım ben! Rüya bunu sezmiş ve bana bu güzel kutuyu almış ^^


           Abur cubura asla hayır demem ama böyle kıyılmayası güzellikte paketlemeyelim lütfen -.-


           Yabancı Youtuberlar gibi Woooo Kawaiiiiiiiiiii.. diye bağırasım var!


           Ya bu kız benim blog yazılarımdan birinde, bir köşesinin bir cümlesinde bahsettiğim 'Satürn gezegenini severim' yazısını okuyup, onu unutmayıp bana Satürnlü kalem almış biri! Sonra sgjasgdlasgdk Error yazınca gülmeyin bana bence -.-


           Ve son olarak şu an takmakta olduğum, bayıldığım, bittiğim kolyem! Buraya da bir Fatal Error koyuyorum :D


            Kötü dünyaya küs biri olarak hayatıma giren yüz insandan beşi iyiyse ben onu beşi alır sırtımda Japonya'ya kadar taşır, gitmişken bolca gezer ve alışveriş yaparım. Üfff, ciddi olamıyorum :D İşte Rüya'da o bir elin parmakları kadar olan sevdiğim insanlar arasında! Benim için insanlara duyulan iki sevgi vardır, biri deli gibi sevmek, ikincisi nötr olmak! Sevmemezlik yapıp, nefret duyup neden ruhumda böyle kötü duyguları barındırayım ki!? Nötr olun, mutlu olun ^^
           Son olarak Rüya iyi ki varsın, lütfen bu soğuk esprili kızın hep hayatında ol :)
           Rüya'nın Instagram hesabı için tık

2 yorum:

  1. Merhaba ben de mektup arkadaşlığını seven biriyim, arkadaşlarının hediyeleri çok güzelmiş senin adına sevindim. Blogun da çok hoş, umarım istediğin şeyler olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, umarım senin de istediğin şeyler olur. ^^

      Sil