4 Temmuz 2016 Pazartesi

EN BÜYÜK ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİ ^^

           Herkese Merhabalar,


           Şuraya yazı yazmayı o kadar özledim ki, pek çok işim olmasına rağmen (bayram telaşı) bir yazı yazayım ve dönüşümü güzel bir yazıyla yapayım dedim. Veeee uzun zamandır beklediğiniz Aliexpress yazısını sonunda yazıyorum. Buralarda yokken aldıklarım o kadar birikmiş ki hepsini bir araya getirince baya büyük bir alışveriş gibi oldu. Uzun bir yazı olacak, iyi okumalar dilerim, haydi başlayalım :)

            Kalemler:

            Bu tavşanlı kalemlerin kafasından çok alt kısmını sevdim, yatan bir tavşancık ^^ Kalemin ucu gayet ince (0.5) ve siyah mürekkep; ince ve siyah en sevdiğim yazma kalemi modeli. 4lü set halinde aldım, ürünün fiyatı 2.26 $, ürün için tık.

            Doğa, yaprak, o renkler! Görür görmez sepete atıp aldığım güzel ötesi kalemler! Yaprağı aşağı çekince ucu çıkıyor, bu sistemini çok sevdim. Yine ucu ince ve siyah mürekkep. Sanırım bunları elimden düşürmeyeceğim bu yaz ^^
            Ürün fiyatı 2.19 $, ürün için tık.

            Bu klipsden uzun zamandır istiyordum ama genelde yüksek fiyata olduğu için almaktan vazgeçiyordum, burada bu fiyata görünce en büyük boyutundan bir tane aldım. Beklediğimden çok daha iyi çıktı, bir tane daha almayı planlıyorum. Defterlerin kenarına tutturmak, dosyaları bir arada tutmak için birebir. Klipsin small, medium ve large boyutları var ve renk aralığı var. Ben siyah en büyüğünü aldım.
            Ürün fiyatı 1.20 $, ürün için tık

            Bantlar: bu bantları çok sevdim çünkü o kadar şirin ve kullanışlı desenler ki onları kesip sticker gibi kullanmayı düşünüyorum. Desenler belirgin, yapışkanlığı gayet iyi ve çok kalınlar (10 m)             Kitaplı bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Mantarlı bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Şişeli bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Yemekli bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Dikiş temalı bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Çiçekli bant fiyatı 0.93 $, ürün için tık
            Şemsiye, arabalı bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Saksı ve kavanozlu bant fiyatı 0.95 $, ürün için tık
            Hayvanlı bantın aldığım yerde satışı bitmiş, başka bir satıcıdan link, tık

            Kirazlı kalemlik, aslında bu kalemliği alma gibi bir fikrim yoktu fakat fiyatı çok uygundu ve ben o satıcıdan bir şeyler alıyordum, onlarla birlikte alayım dedim. Ürün elime ulaşınca daha bir sevdim, özellikle kalitesini ve içinin de kiraz desenli oluşunu, tam yazlık şirin bir kalem kutu ^^
            Şu anki fiyatı aldığımın 2 katından fazla :/ Başka satıcılarda aratabilirsiniz.
            Fiyatı 1.72 $, ürün için tık.

            Totoro set! Totoroyu ve onun minik oyuncaklarını ki sevmez ki? Yine çok uygun bir fiyata denk getirmiştim (tanesi 0.25 $) ve şu anda 5-6 katı fiyata satılıyorlar. Bu satıcıların pahallılandırmasını anlıyorum da bu kadar fazlasını anlayamıyorum doğrusu..
            Sizin için başka bir link arayacağım ve buraya ekleyeceğim :)

            Woody ataç, bu ataçların çok fazla çeşidi var ve ben tabii Woody lisini aldım ^^
            Ürün fiyatı 0.59 $, ürün için tık.

            Tabak post it, ne kadar ilginç ve sevimli değil mi? ^^
            Ürün fiyatı 0.67 $, ürün için tık.
         
            'Thank you' sticker, fiyatı 0.40 $, ürün için tık

            4 çeşit seri sticker: animeleri çok şirin stickerlar haline getirmişler, her pakette 4 sticker var; biri plastik yapılı, üç tanesi kağıt yapılı.
            1) The Wizard of Oz, ürün fiyatı 0.89 $, ürün için tık
            2) The Anne of Green Gables, ürün fiyatı 0.89 $, ürün için tık
            3) Daddy Long Legs, ürün fiyatı 0.89 $, ürün için tık
            4) The Wind in the Willows, ürün fiyatı 0.89 $, ürün için tık
         
            'Sumikko Gurashi' sticker, bu karakterleri çok mu çok şirin buluyorum ^^
            Fiyatı çok uygun ve kalitesi oldukça iyi, ürün fiyatı 0.56 $, ürün için tık

            Yine çok şirin bulduğum bir diğer karakter, yumurta kafa 'Gudetama' ^^ Bu tekli tekli ayrı stickerları çok kullanışlı buldum ve bir süredir kullanıyorum.
            Ürün fiyatı 0.59 $, ürün için tık

            Turuncu kız sticker, sevimli bir Kore stickerı.
            Ürün fiyatı 1.02 $, ürün için tık

            Cooky's stamp sticker, 8 sayfa.
            Ürün fiyatı 1.66 $, ürün için tık

            Paper Doll 6 sayfa sticker, bu kızı ve stickerlarını çok mu çok sevdim, favorilerimden ^^
            Ürün fiyatı 1.08 $, ürün için tık

            My Little Friend, 6 sayfa sticker.
            Ürün fiyatı 1.17 $, ürün için tık

            Ddung, 6 sayfa sticker
            Ürün fiyatı 1.17 $, ürün için tık

            Happy Life sticker, stcikerdaki nesneler tam plannerlık değil mi? ^^
            6 sayfa, ürün fiyatı 1.17 $, ürün için tık

            Happy Life 2, 6 sayfa sticker.
            Ürün fiyatı 0.75 $, ürün için tık

            Kawaii Boy, 6 sayfa sticker.
            Ürün fiyatı 0.75 $, ürün için tık


            Panda, ayıcık ve hayvanlar tekli kabartmalı stickerlar.
            Her birinin fiyatı 0.83 $, ürün için tık
         

            Yemek ve mantarlı tek sayfa stickerlar. Bu sticker serisinin pek çok çeşidi bulunmakta.
            1) Yemek sticker ürün fiyatı 1.09 $, ürün için tık.
            2) Mantar stickerın satışı bitmiş, link bulup ekleyeceğim.
         
            Çizim kalemleri, bu kalemleri çok uyguna aldım, önceden de alıp kullanmıştım fakat bunları kullanamadım çünkü yazmıyorlar, dispute edildi, çok ucuz çizim kalemlerine kanmayın yani!
         
            Resimleri çekip yazıyı yazarken aldıklarıma bakınca baya bir ürünü unutmuş olduğumu fark ettim. Ana resimde bulunup yazmadığım 2 ürün var, onları da unutmadım. Kalanlarla bir bonus Alıiexpress yazısı bayramdan sonra sizlerle olacak ^^
            Not: Ürünleri aldığımda fiyatları çok daha uygundu, ben şimdiki fiyatlarını ekledim.
            Not 2: Satışı biten ürünlere başka satıcılardan link verdim.
            Not 3: Beğendiğiniz ürünü aratın ve farklı satıcılara bakıp karşılaştırma yapın.
            Not 4: Linksiz ürünleri mutlaka ekleyeceğim.
         
            Yazıyı çok acele yazdım, şimdi hazırlanıp bayram seyahatine çıkmam gerek, umarım bayram hediyemi beğenmişsinizdir, herkese iyi bayramlar, hoşça kalın :))      
         

8 yorum:

  1. Çok güzel ve çok çok yararlı bir yazı olmuş ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok sevindim, rica ederim ^^

      Sil
  2. Woody çok tatlı :)
    Tabak post-ite de bayıldım, çok orjinal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın o ataşların her çeşidinden alası geliyor, ben Woody alıp kendimi durdurdum yani umarım dururum :D
      Evet, benimde orjinalliği hoşuma gitti ve annem buzdolabına yapıştırmak istedi, tam mutfaklıkmış :D

      Sil
  3. Bende aliexpressten alışveriş yapmak istiyorum acaba ayrı satıcılardan ürün aldığımızda hepsi ayrı kargoyla mı gonderiliyor eğer öyleyse kalem gibi şeyleri tek almak biraz uğraştırıcı olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer her şeyi bir store yani dükkandan alıyorsanız evet, bir pakette gelir. Eğer ayrı ayrı yerlerden alırsanız ayrı paketlerde gelir. :)

      Sil
  4. Çıldırıyıroum. Her şey çok şirin

    YanıtlaSil