20 Temmuz 2016 Çarşamba

DÜNYA SANA KÜSTÜM!

           Bu dünya ne kadar kötü, pis, içinden çıkılmaz, anlaşılmaz ve aynı zamanda ne kadar güzel, temiz, mutluluk veren, anlaşılır bir yer! 2 seçim hakkın var ve ilkini seçmek için tereddüt etmeyen milyon insan var! İşte böyle bir dünyada ikinci seçeneği seçsen de ilk seçeneği seçenler kendi hayatını bok etmekle yetinmeyip senin güzel hayatına da saldırıyorlar ve Allah'ın bize verdiği yaşam hakkını bizden almaya kadar gidebiliyorlar. Gerçekten yazasım var, isyan edesim var, tonla küfür saydırasım var ama hepsinin boşa gideceğini biliyorum ve susuyorum. Ben küsünce susarım, çünkü asla boşa küsmem, haklılığımı ne yaparsam yapayım kanıtlayamadığım için susarım, ve çünkü konuşmak sadece beni daha da haksız yapacak ve mutsuz edecektir! Bu içinden çıkılmaz, gün geçtikçe daha da kötüleşen dünya sana çok küstüm, susuyorum ben!
          Sustuğum her dakika daha çok okuyacak, daha çok yazacak, daha çok öğreneceğim, daha çok araştıracağım! Siz çok konuşanlar, benim yerime de boş konuşun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder