11 Mayıs 2016 Çarşamba

GÜN 2

         

          Aslında anlatacak çok şeyim var ama nereden başlasam bilemiyorum.. Günler hızla ilerliyor, derslerim en yoğun halinde ve yaz tatili orada beni bekliyor. Dün güzel bir kare yakaladım, 'üstteki resim' (kime göre güzelse :D) ve Instagram'da paylaşayım dedim, Instagram'da resim paylaşmayı özlemişim resmen, o likeların gelişi, o yorumlaşmalar, hahahah :D Sonra düşündüm; kalemlerimi, bantlarımı, defterlerimi, beni mutlu eden her şeyi.. Onlara dönünce ne yapacağım ya da bir duraksayıp ne yapacağımı bilemeyecek miyim? Dün resim paylaşmak çok zor geldi bana, ne biliyim sanki ilk kez resim paylaşır gibi hissettim ama güzel insanlar beni evine geri dönmüş biri gibi hissettirdiler, öyle mutlu oldum ki.. Eminim eşyalarım da beni öyle karşılayacaklar, hemen kaynaşacağız ^^
          Neler yapıyorum?

          İşte hala dersler, yukarıdaki manzaralı çalışma odasının baş müdavimiyim; baya iki masaya yayıldım, bir yatak olsa odama dönmeyeceğim, o derecedeyiz. Dışarıya yiyecek alışverişi ve Efe için çıkıyorum sadece. Fakat geçen hafta kontrollerim için hastaneye gitmem gerekiyordu, uzun sürecek ve yorucu olacaktı. Sonra dedim zaten o gün daha ders çalışamam kızlarla alışverişe gidelim, baya bir alışveriş yaptım, iyi geldi doğrusu. Fakat aradığımı bir türlü bulamama sorunu yaşadığımdan benim alışverişler uğraştırıcı oluyor ki kızları baya bunalttım :D Bir pantolon aradım, yahu yok, tüm mağazalara girdik, aklınıza gelen gelmeyen tüm markalara baktık, yok yani üretmemişler onu, sonunda Mavi'de aklımdaki şeye biraz yaklaşan bir şey bulup aldım ve durumu kabullendim. Nike Air Force'un beyazından uzun süredir istiyordum ama 'Elindekilerle idare et, yaz gelince bakarsın' diye kendimi durduruyordum; o gün geldi çattı fakat 3 Nike'a baktık, bana göresi yok! Hemde gelmeyecek diyorlar, sonunda biri gelince arayacağız diye numaramı aldı da bir umut bekliyorum. Sonra birkaç Tshirt ve şirin bir sırt çantası aldım, aaa birde bayılarak aldığım şapkam var :P Birkaç eksikle yaza hazırım, 1 gün içinde hepsini halletmenin mutluluğu ise paha biçilemez :D
           Aliexpress'den hala paketlerim geliyor, Haziran'da sizi kocaman bir Aliexpress alışveriş yazısı bekliyor, sanırım hiç bu kadar şey almamıştım oradan. Mart ayında aldıklarım bunlar, o ay ki indirimlerin hepsini değerlendirmiştim çünkü :P Aliexpress'e girip alışveriş yapmayı özledim diyeceğim ki daha gelenleri paketinden çıkarmadım, dur yahu :D Aliexpress hakkında son bir diyeceğim var ki o da şu, son zamanlarda eksik ürün, uyduruk ürün, kokulu şeyler, ürünün hiç gelmemesi vs. dolusu sorun yaşadım ve birçok dispute yaptım, sanırım biraz bozdu Aliexpress, paramı geri alıyorum almasına da yani bu durumlar hiç hoşuma gitmiyor doğrusu. Bakın bu alışveriş çok sevdiğim 'house of novelty' den, 2 ürün eksik. Burası bile yaptıysa her yer yapar, ne oldu sana Aliexpressciğim? Paramı geri alamıyor olsam, daha alışveriş yazmazdım doğrusu, iyi ki bu sistemleri var!!
Eksik gelen House of Novelty alışverişi!

            Funko Pop Harry Potter bebeklerini bilen var mı? Ya o biblolarını geçen bir arkadaşımda gördüm (zaten Instagram'da görüp görüp iç çekiyordum) ve tekrardan bayıldım yahu! 'Şeyma evin olunca, kütüphanen olunca alacaksın, şimdi değil diyorum' kendime ama bakalım ne kadar dayanacağım :D

            Youtube'dan bazen dersle ilgili bir şeyler izliyorum arada elim kayıveriyor, bir kırtasiye videosunda buluyorum kendimi :D  Chotski Belle video paylaşıyor bolca bu ara, kendisini Instagram'da da severek takip ederim. Dün kalemlerini vs. eşyalarını gösterdi, hemen videodaki Zig Clean Colour F'i gözüme kestirdim, aslında hepsini gözüme kestirdim ama önceliğim o kalemler, biraz araştırdım ve brush pen yani fırça uçlu kalemler olduğunu öğrendim, yorumları okudum ve şu an delicesine onları istiyorum, ne kadar pahalı olsa da bu yaz alınacaklar listesine ilk sıralardan girdiler ^^ Chotski Belle'nin videosu için tık.

            Ben böyle alınacak yapılacak anlatsam bu yazı bitmez, burada dur diyeyim. Biraz daha iyiyim bu aralar, sevdiğim şeyleri yapamasam da uzaktan minik minik bakıp ilgilenmek bile iyi geliyor doğrusu! ^^
            Ha birde bu yaz Youtube'da bir şeyler yapmayı planlıyorum, 2 yıl önce açmıştım fakat şu derslerden bir türlü aktif olamamıştım. Bi kavanoz videosuyla kalakalmıştı gariban :D  Aslında bu sürpriz olacaktı ama demesem çatlardım :P
            Yazım burada bitti.
            Peki şimdi ne olacak? Hmm bu yazı bence bir deney, hemde çok başarılı olacak bir deney. Neden mi? Bakın şimdi bu yazıyı okuyup yarın Youtube açacaklar olacak, o figürlerden sinsice alanlar, kalemleri depolayanlar, house of novelty'e doluşanlar, Air Force peşinde koşanlar ama hepsini kendi fikriyle yapmışlar, benden hiç esinlenmemişler, 'ortamlarda öyle diyorlar' efendim. Onlara şu güzel şarkıyı hediye ediyorum - - ->  tık! Ve:
            İnsanlar emek verip, araştırıp, uğraşıp size bir bilgi sunuyorlar. Bunları sizlerde yararlanın, alın diye paylaşıyoruz tabii ama bir teşekkür, bir senden görüp aldım, yaptım demek zor geliyor ve ben sizi anlayamıyorum..
           ( Yechis 'in Instagram'da ki yazdıklarına sonuna kadar katılıp bende bu konuda neler düşünüyorsam yazıya ekleyeyim dedim, dile getirmek iyi hissettirdi doğrusu)
            Bu kıskanç, sinsi tayfa dışındaki herkese mutlu günler dileğiyle hoşça kalın ^^        
   ( Not: bu yazı hızlıca yazıldı, yazım yanlışları vs. için kusura bakmayın, bye^^)

4 yorum:

  1. hah :) ya çok tatlısın :)

    Air Force one bileksiz di mi? Modagram'da vardı:
    https://modagram.com/kadin/nike-air-force-107-spor-ayakkabi/detay/81382/370425
    KoraySpora da baktın mı internetten orada da olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, teşekkürler, sende öylesin :))
      Evet, bileksiz. Geçen yıl vardı, bulup denemiştim nasıl olacak diye, ne ara bunlar bu kadar popüler oldu kalmayacak kadar anlamıyorum. Telefonumu bıraktığım yerden haber çıkmazsa bende netten alacağım artık, zaten kendi sitelerinde de var.
      Çok teşekkür ederim linkler için ^^

      Sil
  2. Yazının sonuna kadar o ilk resimdeki manzara kaldı aklımda. Ya ne güzel bir ortam. Böyle yerlerde ders çalışmak ayrı bir keyif veriyor. 20 dakika çalışıp 5 dakika manzarayı izliyorum. Kıskandım şimdi...
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
  3. funko pop serisini biliyordum sanırım, bir arkadaşım Dobby'i almak istiyordu benim de hoşuma Dumbledore ve Voldemort gitmişti. Lovegood ve Sirius da var imiş.

    YanıtlaSil