2 Nisan 2016 Cumartesi

STICKER KLASÖRÜ

         Herkese Merhaba ^^


         Bu kadar çok sticker olunca onları koymak için kaba da ihtiyaç duyuyor insan. Aslında çok az stickerım varken de hep bir kaba koyma ihtiyacı duyuyordum ben. Stickerlarım çoğaldıkça onları sıralandırma, numaralandırma yani dosyalama ihtiyacı hissettim. Sonra Aliexpress'den içinde stickerlarla birlikte satılan bir dosya aldım, 8 bölümü olan bu sticker kabı artık stickerlarımı almaz oldu ve çıkartıp koymak zor gelmeye başlamıştı. Sonra yeni bir şey keşfettim:

         Instagram kullanıcı adı @pinarswap olan Pınar'da gördüm ilk bunu, Aliexpress'den aldığını öğrenince hemen  Aliexpress'e girip inceledim ve de çok kullanışlı olacağını düşünerek sipariş ettim.
         Ürün çok kısa sürede elime ulaştı hatta o kadar kısa sürede geldi ki beni şaşırttı doğrusu. Hemen açtım ve içine stickerlarımı koydum, kullandığım stickerların hepsini koymama rağmen ancak yarısını dolabildi. Özelliklerine gelirsek:

  


        - Renk seçeneği mevcut, ben mavi tercih ettim.
        - 13 bölmesi var, her bir bölme kendi içinde iki bölmeye ayrılmış şekilde.
        - Çok uzun stickerlar içine sığmıyor, standart sticker boyutuna göre ayarlanmış, 17 cm x 10 cm boyutlarında.
        - Bölmelerin üst taraflarına listelendirmek için yazı yazıp koyabiliyorsunuz. Bunu yapmanız için klasörün içinden kartonlar çıkıyor.
        - Dış kabı ve içi tamamen plastik.
        - Açıp kapanması plastik çıt çıt düğme ile sağlanmış.
        - Ürün linki için tık.

         Ve eski sticker dosyam; poşet dosya gibi olduğu için üstten koyup çıkartmak gerekiyor.


9 yorum:

  1. Eski dosyanı bulamadım Aliexpress'te onun linki atar mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım yerde satışı bitmişti, biraz aradım Aliexpress'de, maalesef başka satıcılarda da bulamadım :/

      Sil
  2. Aslında bizim kullandığımız çok bölmeli dosyaların minik hali gibi :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynen öyle. Fakat bu boyu ülkemizde satılmıyor sanırım :)

      Sil
  3. Bunlardan Türkiye'de de var. Siz ne kadara aldınız acaba? Bende stickerlar için almayı düşündüm ama az bölmeli olduğu için yeterli gelmez gibi geldi bana. Ben daha çok çoklu sunum dosyalarının küçüklerinden istiyorum. Onlardan bulamazsam geçen youtube da boş bir defterin sayfalarına yapıştırdılar stickerları üzerlerine de aldıkları yerleri yazdılar oda hoşuma gitti, öyle yapmayı düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla büyükleri satılıyor, bu sticker boyutunda hiç görmedim. Boş bir deftere yapıştırmak da mantıklıymış, sevdim bu fikri, bence bunu yap! Hiçbirşey kendi yaptığının yerini tutmaz ^^

      Sil
  4. Hep özendiğim ama hiç yapmadığım o koleksiyon işi... Ne eğlencelidir kim bilir. Geç oldu mu dersin on sekiz yıl yaşadıktan sonra bir koleksiyon yapmaya başlamak için?
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şey için geç değil, bende 21 yaşındayım ve koleksiyon yapmak zor birşey de değil, herşeyin koleksiyonu olur. Benim broşür koleksiyonum var mesela, hiçbirine para vermedim onların. Taş koleksiyonum var yine sıfır masraf. Ne yaş ne para, gerekli olan tek şey istek, iste yeter!
      Sende gülücüklü kal.. ^^

      Sil