26 Mart 2016 Cumartesi

ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİ 6 - PART 2

          Herkese Merhaba,


          Geçen ay minik bir Aliexpress alışverişini Part 1 olarak sizinle paylaşmıştım, yazı için tık. Part 2'yi yazmak için ürünlerimin gelmesini bekledim fakat bir türlü gelemediler, gelenlerle yazıyı yazayım dedim çünkü aldıklarımı hemen paylaşmamı çok istediğinizi biliyorum :)
          Gelelim ürünlere ^^

          Kalem içleri; açık olmak gerekirse ben bunları kalem sanarak almıştım fakat geldiklerinde kalem içi olduklarını anladım. Bu halleri de hoşuma gitti doğrusu, biten kalemlerim için birkaç kalem içi almayı planlıyordum zaten. Bir de siyah ince uçlu kalem içi alırsam, uzun süre kalem ihtiyacımı gidermiş olacağım :)
          Ürün fiyatı 0.28 $, ürün için tık.



Her kalemin içine olmuyorlar tabii, onlara uygun kalemler var.
           Alışverişimin favori ürünü harf stamp, bunu alalı aylar oldu; önce Çinlilerin tatili girdi araya, 35 gün sonra shiplediler birde üstüne 35 gün gelme süresi, üstüne annemin evden yurduma yollama süresi derken aylar oldu ama beklediğime değdi.
           Harf stamp almayı çok çok öncelerden istiyordum, hatta şu tahta olanlardan almayı planlıyordum fakat pahalı geliyordu. Onda indirim beklerken bu stamp ile karşılaştım, uygun fiyatlı birleşme özelliği olan harf stamplar, bayıldım doğrusu. Stamplar birleşebiliyor, bu özelliği sayesinde istediğiniz kelimeyi yazıp birlikte basabiliyorsunuz. Ayrı ayrı basılanlardan daha pratik ve daha kullanışlı geldi bana. Minikler ve minik bir kutusu var, bu sayede kalem kutuya sığabiliyor. Kolayca yanınızda taşıyabilir, çantanıza atabilirsiniz. Genel olarak çok hoşuma gitti, uygun fiyatlı kullanışlı bir harf stamp. Fiyatı 1.26 $ fakat ürünün satışı bitmiş, o nedenle link koyamıyorum. Eğer karşıma çıkarsa linkini koyarım, sizde görürseniz bana haber verin ^^
          * Link bulundu, tık.






           Sticker, Aliexpress'den en çok aldığım ürünlerin başında geliyor. Bende birçok dükkanı deniyorum, aynı ürünün farklı fiyat aralıklarını sipariş ediyorum. Çok çok ucuza satılan 6 sayfa stickerları görmüşsünüzdür, bunlar sıkça karşıma çıkıyordu, tek tek yorumları inceledim ve çoğunluğun beğendiğini gördüm ve sipariş ettim. Daha önce bu kedili stickerıda, diğer stickerı da çok iyi bir dükkandan yüksek bir fiyata almıştım ve onlarla karşılaştırdığımda kesinlikle kalite farkı var, daha pahalıya aldığım çok çok daha iyi ve orijinal ürün düzeyinde. Bunların renkleri onlara göre farklı, yapışkanlığı farklı, sayfa kalınlığı farklı. Yani gözle görülür bir fark var fakat bunlar kötü kullanılmaz da diyemem, gayet kullanılabilir güzel stickerlar, alıp bol bol yapıştırmak için çok uygunlar bence. Mesela ben bunları yan defterlerimde, karalama defterlerimde vs. kullanmayı planlıyorum.
           Kedili sticker fiyatı 0.69 $ , ürün için tık.
           Diğer sticker fiyatı 0.59 $ , ürün için tık.



           Ve son olarak üçlü yüzük seti. Bunu alma sebebim Satürndür :D Fakat yanındaki yıldız ve taş da çok şirin. Yüzükler çok küçük, eklem yüzüğü diyebiliriz fakat ben küçük parmağıma takmayı daha çok sevdim ^.^
           Fiyatı 0.63 $ , ürün için tık.

           Not 1: Ürünler aldığımda daha uygundu, mesela yüzüğü 0.40 $ almıştım gibi. Ben şu andaki fiyatlarını yazdım.
           Not 2: Yakın zamanda Aliexpress'den büyük bir sticker alışverişi yaptım ve elime ulaştılar; gelecek hafta paylaşacağım, takipte kalın, sevgiyle kalın :)

8 yorum:

  1. Kalemlere bayıldım :) Bende senin bu yazılarından sonra beğendiklerimi sepete atıp daha sonra satın almaya karar veriyorum :) Güzel bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Paylaştıklarım size bir fikir olabiliyorsa ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Ağağağğağa haftaya mı😭😭şeyma ablaa naptın😩😩😩nasıl dayanıcam😿😿😿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, bu kadarına yetişebiliyorum :)

      Sil
  3. Çok güzeller. İyi günlerde kullan. Harf damgaları da buldum sanırım.
    http://tr.aliexpress.com/item/FJS-Detachable-26-Letters-English-Alphabet-Plastic-Stamp-Set/32578897589.html?ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201602_4_10036_10035_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10021_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=f18bc951-e91f-404d-b94d-31a2c3400dba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, verdiğiniz linkten yola çıkıp geri bildirimi daha fazla olanını buldum ve yazıya ekledim. Sağolun ^^

      Sil
  4. Ben harf stamptan bir tane daha alacağım :). Tekrarlayan harfli kelimelerde bölmek zorunda kalıyorum, aşırı muhteşem bir düz çizgi yeteneğim olduğu için çarpık çurpuk oluyor bu sefer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basana kadar bunu düşünmemiştim, basarken farkettim. Ama çok sıkıntı olmadı bende, yine de ikinciyi almak mantıklı olur :))

      Sil