26 Şubat 2016 Cuma

EN SEVİMLİ ALIŞVERİŞ -2-


       Cars figürlerinden haberdar mısınız? Ben 10 gün önce tanıdım ve Cars figürlerine bayıldım! Ve de içlerinde en beğendiğimi aldım, aslında biri bana hediye aldı. Hem ilk Cars figürüm olduğu için, hem alan kişiden dolayı bu sevimli araba benim için çok değerli, hatta aldığımdan beri her yerde yanımda taşıyorum, çantamın baş üyesi oldu kendisi :D Hadi gelin size bu arabayı alma hikayemi anlatayım:

        Bir gün yine Migros'da geziyoruz, gitme amacımız da Kinder sürpriz almak. Yumurtacıklarımı aldım, inceleye inceleye kasaya doğru gidiyoruz. Giderken de hiç susmuyorum, ben şu çikolatayı severim, şunu içerim, şu çok güzeldir.. Derken oyuncak reyonuna geldik ve Star Wars oyuncaklarını gördüm, onlardan bahsetmeye başladım ama çok pahalı alamıyorum diye de anlatışımı bitirdim. Sonra arabaları inceledim, ilk kez dikkatimi çektiler, Cars figürü olmayan başka arabalardı bunlar. Arabaları uzunca inceledik, her modeline bakalım derken elime başka bir şey geldi; bir Cars arabası! Tatlış gözleriyle bana bakıyordu ve çok sevimli bir rengi vardı. Ve onu görür görmez şunu söyledim 'Bunu istiyorum', o kadar içten ve isteyerek söylemiş olacağım ki 'Alayım o zaman sana' dedi, normalde demez çünkü, 'ne yapacaksın oyuncakla, koca kızsın' der hatta :D Bu figürü uzunca inceledik ve bana onun hapishane arabası gibi bir şey olduğunu, farklı bir türünü alsam daha güzel olacağını söyledi ama koca Migros'da bundan başka çeşitte Cars figürü yoktu, kalmamışmış.. Alalım mı almayalım mı ne yapalım diye bir düşünüşün ardından oyuncakçıya gidip farklı modellere bakma kararı aldık ve yola koyulduk. Yaşadığım yerde bir oyuncakçı var ve de o şehrin dışında, Migros'a çok uzak ama bizi hiçbir şey durduramazdı. Yola çıktık, Toyzz Shop'a gittik ve kendimi onlarca Cars figürünün arasında buldum. Seçim yapmam zor olmadı çünkü bu aldığıma yani Fillmore'a görür görmez çarpıldım.
         İlk Cars figürüm bir Volkswagen minibüsü ve adı Fillmore. Fillmore çok süslü; üstünde pek çok yazı ve resim var. Hippi arabası diyorum ben ona :D Bir tarafında aşk, bir tarafında barış yazıyor. Kafasına kırmızı bir şeyler takmış; benzin ya da yağ olduğunu düşünüyorum. O kadar iyi bir mekanizması var ki araba kayar gibi hareket ediyor, malzemesi demir. Kapısı bacası açılmıyor, bütün bir parça. Fiyatı ise biraz fazla, 22 Tl. Bu da bir daha Cars figürü alamayacağım anlamına geliyor ki Fillmore benim ilk ve son Cars figürüm olacak gibi.. Zaten diğerlerinde de gözüm yok, Fillmore bana yeter :P
         Fillmore'un paketini açarken aşama aşama çekim yaptım, açması bile çok heyecan vericiydi ^^ Hala paketiyle taşıyorum onu, zarar görmesin diye :D





       
         Fillmore artık benim çantadaki baş üyem, masa maskotu, fotoğraflarımın neşesi, en yakın dostlarımdan biridir, bu böyle bilinsin :D
         Tabii ilk sıra Woody'ye ait, şimdi bunu okur alınır çocuğum, Woody seni daha çok seviyorum, forever Woody :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder