5 Aralık 2015 Cumartesi

ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİ 5

         Herkese merhabalar,

 
         Uzun süreden sonra bloga yazıyorum, o da bir alışveriş yazısı, ne kadar üretici bir ben! Daha Aliexpress'i öğreneli 1 yıl olmadı, ben bir Aliexpress bağımlısı, delisi bir şey oldum çıktım. 5 alışverişle mi deli oldun diyorsanız buraya yazmadığım onlarca alışverişlerimde var ve Aliexpress'den alınmış pek çok hediyeler..
         Gelelim bu alışverişime; yine tuhaf, renkli ve bana has diyebileceğim bir alışveriş oldu. Instagram'da bu alışverişin bir hikayesi var demiştim, evet bu alışverişin bir kargo hikayesi var; siparişimi verdim, ücret alındı ve kargolandı maili geldi. Kargolandıktan 20 gün sonra kargo takibine baktım ve bir yerde paketin takıldığını ve kabul edilmediğini gördüm. 10 gün daha bekledim ve tekrar kargo takibinden baktım, hala aynı yerde gözüküyor, 1 ay olmuş ve paket hala Çin'de duruyordu. Satıcıya mesaj attım ve bir çözüm bulamazsanız iptal edip paramı iade alacağım dedim, bana cevap olarak 'Biraz daha bekleyin, size ulaştıracağız' dediler ve ürünün koruma gününü uzattılar. Yaklaşık 20 gün daha bekledim, bu kadar beklememin sebebi kargo takibindeki hareketlilikti, kabul edilmiş ve gümrüğe girmişti. Yani paketim gelecekti ve de dün geldi. 50 günde gelmesiyle bugüne kadar beklediğim en uzun paket oldu, daha önce en çok 35 gün beklemiştim. Burada söylemek istediğim şey ise 'Aliexpress'de gelmeyen paket diye bir şey yok, sorununun üstüne düşülmemiş paket vardır' diyerek 'benim paketim gelmedi' diyenlere sesleniyorum.
           Ve daha fazla uzatmadan neler aldığıma geçiyorum:

           Instagram paylaşımım da pek çoğunuzun dikkatini çeken chopstickler, chopstickimi evde unutmuşum ve yurtta chopsticksiz kalmıştım TT TT 'Sonunda noodle ı chopstickle yiyeceğim, oleeey!' diye geziniyorum. Kırmızı ve diğer pandalı benim, maviyi oda arkadaşıma hediye aldım (Evet, oda arkadaşımı da kendime benzettim-.-)
           Kırmızı ve mavi chopstick burada, şu kadara: 0,49 $
           Bambulu panda burada, şu kadara: 0,49 $
           Not: Chopstick almayı düşünüyorsanız bu dükkanda pek çok çeşidi var ve oldukça uygun fiyatları.

           Kalem ihtiyacım vardı şu ara, özellikle şu ince uçlulardan, iyi ki iyi ki almışım dedim bunları. Yağ gibi yazıyor ve incecik *.* Özellikle kırmızı benekli bir harika!! Yıldız baskı yapabilen fosforlu kalem ise beni benden aldı..
           Kırmızı benekli burada, şu kadara: 0,59 $
           Mor kalem burada, şu kadara: 0,49 $
           Yıldız baskı yapan fosforlu kalem burada, şu kadara: 0,59 $
           Mavi-sarı kalem burada, şu kadara: 0,37 $

           2 tane de defter aldım, büyük olanı oldukça sevdim. Çok ince fakat boyutu çok iyi, planner-günlük gibi bir şey yapayım diyorum, hatta çok seversem diğer desenlerinde de gözüm var. Küçük deftere gelince cidden küçükmüş, ben daha büyük bir şey bekliyordum, bununla ne yaparım bilemedim, avuç içim kadar bir şey..
            Pembe büyük defter burada, şu kadara: 0,99 $
            Küçük defter burada, şu kadara: 0,37 $

            Bu kalem kutulardan alıp satmıştım bir ara, hatta kendime ayırdığımı bile isteyen olunca satmıştım. Sonra pek çok kalem kutum var diye kendimi tuttum, tuttum ve buraya kadarmış :D
            Kalem kutu burada, şu kadara: 1,32 $

            Ve son olarak minik çatalım, çok hoşuma gitti. Minik elime göre, tam yurtta kullanmalık :)
            Çatal burada, şu kadara: 0,69 $

            Aldıklarım bu kadar, fiyatlar benim aldığım zamanki fiyatları, en son dükkana baktığında biraz zam geldiğini gördüm. Benim aldığım fiyatlarla bu alışveriş 6,88 $ tuttu ve Tl karşılığı 19. Bence oldukça uygun bir alışveriş oldu, umarım size faydası olan bir yazı olmuştur.
            Bende dolu bir sepet ve bu istekler oldukça daha pek çok Aliexpress alışveriş yazıları göreceksiniz, yenisinde görüşmek üzere hoşça kalın :))

4 yorum:

  1. Acaba bu defterleri ve kalemleri Aliexpress te hangi başlık altında bulabilirim 😊

    YanıtlaSil
  2. Acaba bu defterleri ve kalemleri Aliexpress te hangi başlık altında bulabilirim 😊

    YanıtlaSil