5 Kasım 2015 Perşembe

INSTAGRAM VI

   
    'Kinder sürpriz yumurta almanın yaşı yoktur' derim hep ben, sevmeyeneni görmedim. 'Sevmiyorum, koca insan olduk' diyenlerin verin eline bir yumurta meraklı meraklı açıp oyuncağını yapmaya nasıl başlar. Ve şunu da söyleyeyim, sürpriz yumurta fotoğraflarından sonra bana gelip 'sen kaç yaşındasın ki?' diyen herkese her ne kadar nazikçe davransamda içimden onlardan nefret ediyorum. -.- Evet, sürpriz yumurta isyanımı dile getirmezsem patlayabilirdim, kusura bakmayın. Minyonlar Kinder'e de geldi ve indirimdeki 3'lü paketden bir tane aldım, içinden bu gitar çalan minyon çıktı. Bu fotoğrafın altına yazdığım yazı ise 'evden ayrılış üzüntüsü' temalı bir yazı, arkada da son günlerimi geçirdiğim dünyanın en dağınık masası var..


    Yurda ilk geldiğim gün paylaştım bu resmi, yurdun en sevdiğim özelliği olan şu manzarası. Arada resim atarım dedim ama bu açıyla çekilmiş başka fotoğraf paylaşamadım, acaba neden paylaşmadım bende bilemiyorum..

    Bu resmi görünce gülesim geliyor ve de sorduğum soru. 'Burdan bakarak odamdan el sallayan beni görebiliyorum, nasıl?' dedim. Tabii bu mümkün değil fakat fazla bilimle uğraşan arkadaşlarım bunun pek çok yolunu buldu; paralel evrene geçişlerden, zaman bükülmelerine, aynalara kadar pek çok yolu varmış :D


    Bu Pazartesi gününü hatırlıyorum, çok yorulmuştum. Sonra gün içinde yaptıklarımı yazmaya halim olmadığı için Pazartesi'ye hatta Salı'ya da bir not, Avicii'nin 'Waiting For Love' şarkısından sözler.

    Açıkça söylemek gerekirse ben pek sinamaya giden biri değilim, bunun en büyük sebebi öğrenci olmak yani maddiyat. Aslında çok istesem giderim fakat paramı harcayacağım daha çok sevdiğim şeyler var. Ama bilim-kurgu, fantastik yani bilimli birşeyler gelince sinamaya, Efe ile kayıtsız kalamıyoruz :D Labirent Koşucusu(Maze Runner)'ın ikinci filmi olan Labirent:Alev Deneyleri(Scorch Trials) görünce dayanamayacağımız türden bir film olunca gidiverdik. 3 boyutlu bir filmdi ama çok da 3 boyutlu gibi gelmedi, biraz gereksiz olmuş gibi geldi bana. Bunun dışında filmi oldukça beğendim, biraz o zombiciklerden korkmadım desem yalan olur. Filmde olan Minho'ya oluyor diye kızdım, o kızdan da bana ihanet etse bu kadar nefret ederdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder