4 Kasım 2015 Çarşamba

INSTAGRAM V



    Ao! Nerede kalmış öyle Instagram resimleri? Yazlık fotoğrafları kışa girerken yazan bloggera tembel blogger denir, herşeyde en tembel ünvanını alan ben burada da geri kalmadım tabii.. Bu fotoğrafta Çince'den bahsetmiştim galiba, Çince öğrendiğimi ilk kez bu resimle dile getirmiştim ve bu defteri de yeni Çince defterim yapacağım demiştim fakat o şimdi bir çizim defteri :D

    Mcdonalds'a minyonlar geldi ve de gitti. Bu aldığım ilk minyon, hepsini toplama umudum vardı fakat 2 tane toplayabildim çünkü çabucak gitti, çünkü her zaman çocuk menüsü yiyesim gelmiyor ve çünkü sadece oyuncağına 4 Tl veremem TT TT
    
    Bahçe süsü olan, sarı, güleç yüzlü bir tavşanın upuzun kollarıyla tuttuğu sapsarı bir yazı: I love you. Bu fotoğrafta görmenizi istediğim ise görülmesi gereken..

    Bayram çikolatalarım, ben her bayram kendime alırım bir paket çikolata. Çikolataya aç bir çocuk gibi çikolata yerim, bayram ruhum diyorum ben buna. Sonra çikolatalarımla gülen yüz yapayım dedim, gözleri kızgın ağzı gülen psikopat bir gülen yüz oldu, bu onun bayram ruhuydu :D

    Kesin markete noodle almaya gidip noodle dışında herşeyi almışımdır alışverişi bu, aaa bu onlardan değil, noodle da almışım :D  Bak hatırladım sanki bu alışverişi; olmayan tansiyonum düştü diye tuzsuz ayran almak için evimize en uzak market olan Migros'a gittiğim alışveriş, e bu noodle için gidip noodledan başka herşeyi almaktan daha kötüymüş :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder