22 Ekim 2015 Perşembe

SONBAHAR YAPRAKLARIMI BULUN :)


            Bir türlü bulamadığım sonbahar yapraklarına bugün kavuştum. Küçük bir ormancıktı bu gittiğim ve yerdeki her yaprağa dokunmuş olabilirim, geç kavuşunca fazlasıyla içli dışlı olduk onlarla. Üstümü kirletmem ve düşmemi de eklersek tam bir 'doğa çocuğu' diyebilir miyiz ki bana? Demişken 'aylarca yapraklarla uğraşan sonbaharcılardan daha sonbaharcı' da diyelim bugün için..
            Kitap okumaktı aslında niyetim, birkaç sayfa okudum ama 3. sayfaya kadar direnebildim ve yerimde duramadım. O yaprakları gördükçe ne yapsam, nasıl fotoğraflar çeksem, meşe palatu mu o?, dur şu ilerideki yaprakları da masaya taşıyayım telaşı sardı beni! Ve sonra..

            Oynadım, oynadım ve delice oynadım.. Nasıl oynadın diye soruyorsanız 'yaprakları havaya atıp üstüme düşürmeler', 'ağaçlara sarılmalar', 'yaprak dökülmesini bekleyip, dökülen yaprağı havada tutma çabaları', bunlar gibi yaprakla yapılabilecek pek çok şey ve son olarak 'ben buradaydım ve benden sonra geleceklere minik notlar' kısmı.
            Yapraklara yazı yazıldığını ve daha pek çok çeşit işler yapıldığını biraz ilgiliyseniz görmüşsünüzdür. Bende bu fikirden yola çıkıp üstlerine ilginç yazılar yazayım dedim; hangi dilde yazacağıma karar veremediğim belli mi? :D

             Ne kadar da güzel oldu bunlar yazılarla, peki şimdi? Şimdi doğaya geri bırakıyorum sizi. Gidin ve yaprak seven insanlar bulsun sizi, gülümsetin onları, gününü güzelleştirin..




             Eğer uslu bir çocuk olursanız belki siz de yapraklarımı görebilirsiniz.. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder