17 Ekim 2015 Cumartesi

KARIŞIK ALIŞVERİŞ

             Herkese Merhabalar,


            Dün oda arkadaşımla son anda planlayıp bir alışveriş yapalım dedik ki hiçbir ihtiyacımız olmamasına rağmen alışveriş yapasımız gelmiş. Sırasıyla Migros, Bim ve A101'e gittik; yurdumuzun yanında oldukları için sırasıyla girmek farz oluyor. Aldığım ürünleri sizinle paylaşmamın sebebi hepsini ilk kez alıyor olmam, ilk kez denediğim için düşüncelerimi aktarmak istedim. Yeni eşyaları çok severim ama özellikle yiyecek için yeni ürünler denemeyi çok sevdiğimi biliyor muydunuz?
            Aldıklarıma gelecek olursak:

            Wasa ekmek, ben aslında bunun kraker-bisküvi gibi bir şey olduğunu düşünmüştüm. Alıp elime incelemeye başlamıştım ki oda arkadaşım heyecanla 'neee bu o mu, alıyoruz' dedi ve aldı. Finlandiya'da bir yıl Finli bir aile ile kalan oda arkadaşım hemen beni bu yiyecek üzerine aydınlattı. Bunu ekmek gibi yiyorlarmış, üzerine her çeşit şey konulabiliyormuş ve o en çok tereyağı sürüp yermiş; yurda gelince ilk paketini açtığımız ürün oldu. O eski günleri yâd etti, ben bu ilginç ekmeği tatmış oldum. Oldukça doyurucu ve sağlıklı bir ekmek olduğunu düşünüyorum. Migros, 6 Tl civarı bir fiyatı vardı.



             Bu krakeri sırf zeytinli diye almış olabilirim, daha önce aldığım zeytinli kraker vakaları gibi olmaz umarım diyerek.. Oda arkadaşım da domateslisini aldı. Tatlarını çok sevdim, tekrar alacağım.

            Bisküvilere de bak sen! Belçika üretimli bisküvilerin tadı gerçekten çok iyi, sınırlı sayıda olduklarından koşup birkaç paket daha almayı düşünmüyor değilim. Bim, 2.95.

            Popz patlamış mısır, mikrodalgaya koyuyorsunuz ve 2 dakikada mısır hazır. Ne rahatlık ama değil mi? :D Tadı da oldukça güzel. Migros, 1.95 Tl.

            Pez şekerler, daha önce de Pez şekerleri almıştım ama 8'li paketini ilk kez alıyorum. 'Angry birds' stickerının bunda hiç etkisi yok bir kere! :P Migros, 3.45 Tl.

            Shazili sütlü çay, gerçekten hiç beğenmediğim bir ürün oldu. Kokusundan içesiniz gelmiyor bir kere, o kokuya rağmen bir yudum alayım dedim, almaz olaydım. Paketin içinden 4 tane çıkıyor, 4 paket olmasına ve bu tada rağmen fiyatı oldukça pahalı. Gerçekten çok farklı bir şey beklemiştim. Beğeneni vardır tabii ama ben beğenemedim, daha süt ve çayı birlikte görmek istemeyecek kadar da soğudum. Migros, 3.75 Tl.

            Kırtasiyeye uğramadan geçilir mi? Geçilmez tabii! Kendime 'bir şey almayacaksın, bir ihtiyacın yok' diyorum haftalardır ve de buna uyuyorum şaşılacak şekilde.(Aliexpress hariç, beklediğim 3 paket var :D) İşte bu sözüme çok güzel uyuyordum ben fakat silgi ihtiyacım oldu, aslında olmadı da ders çalışırken kullanmak için böyle bir silgi istedim. Yani ders çalışma silgisi olur muymuş demeyin, her şeyin bir silgisi var bende; çizim silgileri, kol çantasında duran silgi, masada duran silgi, sırt çantasında duran silgi. Ama bakın bunların hiçbiri ders çalışma silgisi olamaz, masada duran silgiyle ders çalışamam. :D Neyse kendime bulmuşum bir bahane ve gitmişim kırtasiyeye, tabii silginin yanına 3 kalem sıkıştırmamak olmazdı. Pensan'ın bu kalemlerinin dış kabı ne kadar itici gelsede yazmasını çok beğeniyorum. Altın renkli kaleme ise bayıldım. Silgi 2 Tl, Pensan kalemler 75 Kr, Hallmark kalem 1 Tl.



              Diş macunu ve diş fırçası ihtiyacı olanlar için Migros ile Sensodyne böyle bir çanta hazırlamış; içinde 75 ml bir macun, yumuşak uçlu bir fırça ve fırça kabı mevcut. Eğer fırçayı orta uçlu seçerseniz o pakette fırça kabı bulunmuyor, fırça kabı için yumuşak olanı tercih ettim :D Ama en önemli alma sebebim uygun fiyatı idi, 20 Tl. Ayrı ayrı hesapladığınızda sadece macun ve fırça bu fiyatın çok çok üstüne çıkıyor, ihtiyacınız varsa kaçırmayın.



              Heheh, penguenim oldu. Instagramda en son paylaştığım fotoğrafta görmüşsünüzdür, o benim yeni masa maskotum ama maskotluk dışında pek de maharetli bir penguendir. Bakınız tırnak keser, törpü yapar. Tamam ben kesemiyorum ama 'Çocuklar için yapılan bu tırnak makasını koca bebek Şeyma da alır, tırnaklarını kesmeye çalışır ama tırnakları kalın olduğu için kesemez, Şeyma da onu süs yapar.' diye de düşünmüştür üreticiler belki. :P Bim, 3.45 Tl.



              Sürpriz yumurta almışım, hiç farkında değilim bak yine. :D Ama bana ne güzel şeyler çıkıyor, değil mi? Bim, 1.50 TL.



              Gloria Jean's den kalemlik yapmak üzere alınmış yeni bir karton bardak.



              Son olarak, Karadeniz'de yaşayan Şeyma gün geçtikçe daha da Karadenizlileşiyordu, balık tutma sevdası dört bir yanını sarmıştı ve bu sevdadan kimse onu vazgeçiremeyecekti, balık tutma taburesini 1 sn düşünmeden atmıştı sepetine. Oldukça kullanışlı ve sağlam olan taburem şuradan A101, şu kadara 6,95 Tl.

2 yorum:

  1. Gloria jeans de boyle bedavaya karton bardak verebiliyorlarmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sık gittiğim için artık beni tanıyorlar ve istediğimde veriyorlar; sanırım oradaki çalışanların tutumu önemli, Samsun'da ki Gloria Jeans çalışanları güleryüzlü ve bardak vermenin dışında sabit kahvenin içeriğini değiştirmeye kadar yardımcı oluyorlar :))

      Sil