24 Ekim 2015 Cumartesi

ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİ 4

     

        Gün geçmiyor ki Şeyma yeni bir Aliexpress alışverişi yapmış olmasın. Minik, ilginç bir alışveriş oldu ve tabii alışverişin çoğunluğunu kırtasiye ürünleri oluşturuyor. Alışverişte hiç bir sorun yaşamadım ve yaklaşık 25 günde geldiler.
        Daha sizi bekletmeden ürünlere geçiyorum :)

        Panda post it. Sevimli bir post it olmasından çok masada durabilmesini sevdim. Ürün fiyatı 0,38 $, ürün için buraya tık.

        Aslan ve yavrusu post it. Aslında ben satıcıdan penguenli ve koalalısını istemiştim ama rastgele yollama yaptıklarından, mesajıma da bakmadan 2 tane aslan yollamışlar. Neyse ki bunlarda çok tatlı:) Fiyatı 0,38 $ ve ürün için tık.

        Ve favori post-it im olan tavşan, çiçek, yaprak üçlüsü. Bunun da farklı çeşitleri bulunuyor, bana tavşanlısı geldi. Ürün fiyatı 0,33 $, ürün için buraya tık.

        10 adet mini zarf, ne kadar sade ve şıklar değil mi? Fiyatı 0,53 $, ürün için tık.

        Sanırım bu kadar uygun bir fiyata böyle bir kalem almak ancak Aliexpress ile mümkün olurdu, denemek için 1 adet satın aldım ve çok beğendim. Fakat kalem satıştan kalkmış :( Fiyatı 0,49 $ idi.


        En küçük makas bile bazen kalemkutuma sığmayabiliyor ve makassız bir yere çıkmayan ben için bu sorun oluyordu. Bu makasda bu derdime çare olarak üretilmiş, bayıldım. Fiyatı 0,51 $, ürün için tık.

        Mantarlarım ne kadar da şirin değil mi? Saksı dipleri için ama benim bir saksı çiçeğim yok :D Bakalım bunlarla ne yapacağım? :) Fiyatı 0,03 $ ve ürün için tık.


        Panda telefon süsü!^.^ Uzun süredir istiyordum bu telefon süslerinden, ilki panda oldu. Severek kullanıyorum. Ürün fiyatı 0,43 $ ve ürün için tık.
        Bu porselen tavşanda ne acaba dediniz, biliyorum :) Bolca noodle yerim ben ve chopstickle yemezsen tadı çıkmaz. Chopstick koymak için, bunu bile düşünmüşler yahu deyip aldım ve çok sevdim. ^.^ Ürünün fiyatı 0,49 $ ve ürün için tık.

        Ve 'çay salyangozu'. Ona bu ismi ben verdim, sallama çaylar için yapılmış, ufak ama maharetli sevimli bir salyangozcuk. :) Ürünün fiyatı 0,24 $ ve ürün için tık.

        Bu fırçayı normal bir fırça olarak beklerken ucu telden yapılmış bir fırça geldi, hala ne olduğunu çözme aşamasındayım :D Ürün fiyatı 0,19 $ ve ürün için tık.

        Ve son olarak Efe için aldığım süper kahramanlar stickerı, laptobuna yapıştırdı. Ürünün fiyatı 0,28 $ ve ürün için tık.

        Aldığım ürünler oldukça uygun fiyatlı ve kullanışlı ürünler. Toplamda 4,72 $ yani 15 Tl gibi bir şey ödemiş oldum hepsine.
        Yeni bir Aliexpress alışveişinde görüşmek üzere hoşçakalın..

6 yorum:

  1. Hepsi çok tatlı şeyler,güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Aliexpressden alışveriş yapmak için kredi kartı şart mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredi kartı dışında bir ödeme şekli var mı bilemiyorum, ben bu güne kadar ki tüm alışverişlerimi kredi kartı ile yaptım :)

      Sil
  3. Birçok yabancı bloggerda gördüğüm o kalemin AliExpress'te olduğunu nasıl düşünemedim ben? Buralarda arayıp da bulamamıştım. Ali'deki bütün satıcıları gezmeliyim şimdi :)
    Sanırım Sakura kalp ben ^^
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan o kalemi bana da haber ver, sanırım bu sefer birçok alıp depolayacağım onlardan :D Çok teşekkür ederim canım :))

      Sil