12 Eylül 2015 Cumartesi

KARIŞIK ALIŞVERİŞ: DEFTER, STICKER, ÇİKOLATA

        Ben artık eskisi kadar büyük alışverişler yapmıyorum, özellikle kırtasiye alanında. Sahip olduğum çok fazla ürün var ve bunlar dururken yeni bir şeyler almak istemiyorum, ihtiyaca yönelik alışverişler yapmaya çalışıyorum. Uzun süredir Aliexpress'den de birşey almadım ama satın alınacak dolu bir sepetim yok değil, oradan almak istediklerim bitmez. İşte büyük alışverişler yapmadığım için parça parça aldığım şeyler birikince paylaşayım dedim.
        Bu defteri geçen hafta aldım, defter ihtiyacım yoktu fakat fiyatı ve defterin kalitesi beni almaya itti. Bim'den 6 Tl'ye aldım. Orta boyutta, yarısı çizgili yarısı çizgisiz.

        Bunları dün Instagram'da paylaştım. Bim'in geleneksel kırtasiye ürünlerinden kapabildiklerim diyorum ben onlara. Okul için 4 defter aldım; birini kardeşim, birini Efe kaptı -,- Şu beyaz üstten telli defteri kullanmaya başladım bile. Elimde bordo renk defter kaldı, artık okulda onu kullanırım :D Kaplıklara gelecek olursak hepsi çok hoşuma gitti de bu yeşil kaplığı ayrı sevdim, benden başka alan da olmamış, o zaman daha çok sevdim: ağaç, sincap, yeşil ve bir sevimli ayıcık! İkinci resimde daha detaylı görebileceğiniz etiketler herkes tarafından beğenildi sanırım.

        Bunları birkaç gün önce aldım; kırtasiyeye fotokobi çektirmek için girmiştim, bu stickerları da tam kasanın yanına koymuşlar, resmen bana tuzak..

        Şimdi bu çocuklar için boyama kitabını neden aldığımı merak edip öğrenmek isteyeceksiniz ama ben bunu ayrı bir yazıda anlatacağım, bekleyin.

        Bunları geçen hafta A101'den almıştım, A101'in de Bim gibi geleneksel kırtasiye günü oluyor ama sırf bunun için gitmedim buraya, noodle almak için gittiğimde görüp almıştım.

        Ve son olarak yiyecekler. Kırtasiye alışverişi yapmıyorum ama abur cubur alışverişinde hiç formumdan düşmüyorum, keşke düşebilsem. Bu aralar yeni birşeyler denemek istedim ve bu 2 çikolatayı aldım. Frambuaz, böğürtlen, ahududu birşeye giriyorsa bende geçmiştir. Tadlarını çok merak ediyorum.

        Arada benim canım çikolatalı tahıl gevreği ister; yılda 2-3 kez. Alırım böyle koca bir paket, ilk zamanlar yerim sonra yarısı sürünür bir yerlerde ve çöpe gider. 2 gün önce aldım ve büyük bir açlıkla yiyorum şu an, umarım dibi bulurum da yazık olmaz buna da. İçinden minyon klips çıkıyormuş, paketi açtığımda çıkıverdi. Paketten çıkana kadar farkına varmamıştım oysa ki ambalajında koca bir minyon resmiyle anlatılıyormuş bu. Minyonsever Şeyma'ya ne güzel bir sürpriz oldu..

4 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın Şeyma abla , yeni yazını belkiyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, yeni yazılar yolda. ;)

      Sil
  2. İnstagram hesabınızı tesadüfen gördüm ve çok beğendim.Merak edip bloğunhzada bakıyım dedim.Resmen gelecekteki ben! Bloğunuzda gelecekteki beni görüyorum.Her şeyi çok güzel yazmışsınız.Ve yazılarınıza bakınca neşe dolu,çok eğlenceli birine benziyorsunuz.Özellikle bant ve kalem alışverişleriniz çok güzel..Yazmaya devam etmelisiniz.İyi günler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler bunlar, beni çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim ^.^ Elimden geldiğince alışveriş yazısı yazmaya çalışıyorum ve sizler okudukça ben yazacağım :))

      Sil