15 Eylül 2015 Salı

INSTAGRAM I


        Burada paylaştığım resimleri Instagram'da paylaşıyorum da neden Instagram'da ki resimleri burada paylaşmıyorum diye düşünüp beş resimde bir yazmaya karar verdim. Aslında bunu daha önce yapmıştım, şu yazımda görebilirsiniz tık, fakat devamını getiremedim, bu nedenle kendime beş resim kuralı koydum ve bir de yazı başlığı oluşturdum. Haydi 'Instagram mono' ile başlıyoruz.

        Bu resmi paylaşalı oldukça zaman oldu, 'çizim yapıyorum' dan öteye birşey yazmadığım bu resmin altında yatan kocaman bir hikaye var aslında. Çizdiklerime dikkatlice bakarsanız bu bir seyahat çantası ve içindekiler; fotoğraf makinesi, döviz, suluk, pasaport, uygun kıyafetler vs. Hala bu resmi bitirmedim, bitirmeden de söylemek istemiyorum. Ama anlayacağınız üzere gezi planı var, hem de büyük bir plan..

        Ara ara sürpriz yumurta alırım ben ve sürpriz yumurtanın yaşı olmadığını düşünenlerdenim. Kinder'in bu üçlü kutusundan aldığımda 'birini de ben açayım bari' diyen büyüklerim varsa bu düşüncem de kanıtlanmış oluyor sanırım. En son aldığım kutudan bir penguen, bir motosiklet ve bir resim fırçası çıktı. Aslında penguen için almıştım ama bu sevimli fırça beni daha çok mutlu etti.

        Pikachular üzerinden anlamlı yazı da yazarmışım. ''Şu kadar farklıyken bu kadar aynı mıyız?'' demiştim. Yerine ulaştı mı acaba diye düşünürken ulaşsa da kişinin bu lafımı anlayamayacağını düşünerek beni bir gülme aldı..

        Minyonların Mcdonalds'a gelişine çocuklardan daha çok sevinen biri varsa o da benimdir. Paylaşıp sildiğim bir resim, sevenlerine bilgi vermek amaçlı paylaşmıştım.

        Bahçeye çıktığımda buldum bu şirini, kim almış ki diye tüm ev halkına sordum. Kimsenin almadığını öğrenince şaşırdım tabii, göklerden gelmiş bu şirincik. Beni pek mutlu etti.

        Bu dergiyi okuduğuma şaşıranlar oluyor, sanırım türü dolayısı ile. 'Böyle şeylerle uğraşıp bu dergiyi niye okur ki?' diye düşünmeniz doğal olabilir tabii. Benim dergilere ve kitaplara bakış açım ciddi bir şekilde farklıdır. Kitap okumayı zaten pek beceremem de dergiyle kapamaya çalışırım açığımı. Bilim, fen dergileri ise oldum olası beni çekmiştir, çok eğlenceli ve öğretici bir dünya olduğunu düşünüyorum. Sıkıcı gibi gözükebilir ama bir alıp deneyin Popular Science'ı, ben sıkılmayacağınıza ve dergiyi seveceğinize kefilim. :)

        Yaklaşık 2 aydır telefonum yoktu, eski telefonum geri dönmemek üzere elveda demişti bana. Yeni bir tel almak mecburi oldu ki ben telefonu oldukça kullanan biriyim. 2 ay ne yaptım bilmiyorum, evdeki tüm telefonlara ortak oldum galiba. :D Bana ulaşamayan arkadaşlar artık al bir telefon diye isyan ettiler, istediğim an fotoğraf çekememek beni delirtiyordu, sosyal hesaplarla bağım kopmuştu. Bazen böyle de güzel aslında derken bir dünya konuşma, fotoğraf, plan vs. kaçırdığımı düşünerek içim içimi yiyebiliyordu. Hadi evde laptop var, aileden birinin teli var. Ya uzun süreli dışarı çıkmalar? Onu ne siz sorun ne ben söyleyeyim.. Çok çektim çoook! Bu ara bütçem çok iyi değildi, biraz biriktirip biraz eksilere düşürek uygun fiyatlı bir telefon aldım. Google'ın ürettiği bir tel olması nedeniyle kalbimi kazandı ve şu an çok iyi geçiniyoruz. Fotoğraf çekme işine gelirsek idare eder. Hala bir fotoğraf makinası alma planları kafamda kol geziyor, biraz araştırdım fotoğraf makinalarını. İstediğim çok pahalı, indirime gireceği de yok >.< Sanırım yurt dışı gezisinden sonraya kalacak bu iş. Para biriktir Şeyma biriktir hatta hem oku hem çalış Şeyma sen :D
        Konudan çok koptuk, ben yeni telimi neden böyle süslediğimi anlatacaktım. Sanırım 2 ayın hırsını çıkardım, ne bulursam yapıştırdım. Randomly and fun!

        Yeni alınan kupayla yeni bitki çayını bahçede içerken 'sevimliyim' yazısını gösterme çabası.. Ya bu resimdeki kızın bana benzediğini düşünüyorum ben, gözlerimin maviliği eksik :P Bana kendimi bildim bileli 'sevimlisin' derler. Çizgi filmden fırlamış diyenler, bir anime karakterine benzetenler.. Önceleri sevimliyim ama bana güzel deyin diye isyan ediyordum sonra çok sevdiğim biri bana bu durumu anlattı. Sevimli olunca zaten güzel oluyormuşum, herkes güzel olurmuş ama herkes sevimli olamazmışmışmış. Beni görmeyen bir dolu insana ben ne anlatıyorum dedim şu anda, kendimi övesim gelmiş, kusura bakmayın :P

        5 resmi geçti sanırım daha yazasım var, hazır resimler üzerinden anlatmak ne zevkliymiş. Hadi başlamışken ben şunun ikincisini de yazayım.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş Şeyma abla okurken çok eğlendim 👍💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne mutlu bana eğlendiysen. :))

      Sil