16 Ağustos 2015 Pazar

SCRIKSS DUO PEN ve DRY HIGHLIGHTER

        Herkese Merhabalar,


        Okul sezonu yavaş yavaş yaklaşıyor, kırtasiye reyonlarında hafiften bir hareketlilik başladı. Bende pek bir hareketlilik yok çünkü önceden ihtiyaç fazlası alışveriş yaparak şimdiki alışveriş haklarımı da doldurmuş bulunuyorum. Şimdilik online alışverişler dışında pek bir kırtasiye alışverişi yapmayı düşünmüyorum. Fakat yapacaklara yardımcı olmayı çok isterim, bu nedenle birkaç ürün tanıtayım dedim. İlk tanıtacağım ürünler Scrikss çift taraflı kalem ve Dry Highlighter fosforlu kalem.
        Scriks çift taraflı kalem ile başlayalım.

         Resimden ve adından anlaşılacağı üzere bu bir çift taraflı kalem. Scrikss duo pen; bir tarafı tükenmez kalem, bir tarafı fosforlu kalem. Bu kalemlere görür görmez bayılmıştım. Dergi ya da kitap okurken tükenmez kalemiyle notlar alırım, fosforlu kalemiyle beğendiğim kısımların üstünden geçerim diye düşünmüştüm ki öyle de yapıyorum. Ayrıca iki çeşidin bir kalemde bulunması dolayısı ile yanınızda taşımak için çok uygun bir kalem.
         Tükenmez kalemin ucunu biraz kalın buldum ve yazmasını pek beğenmedim fakat işimi görmeye yetiyor.
         Fosforlu kalemini ise çok beğendim, renk tonları ve yazması oldukça iyi.
         Scrikss Duo Pen'i D&R'dan 2.50 Tl'ye almıştım. Nt ve pek çok kırtasiye - kitapçılarda kalem bulunuyor. Kalemin iki türü var; tükenmez kalemi siyah olan dış kabı beyaz renk kalem, tükenmez kalemi mavi olan dış kabı siyah renk kalem. Siyah ve beyaz kalemlerin de beşer çeşitleri var; fosforlu kalemi pembe, turuncu, yeşil, mavi ve sarı olanı. Toplamda 10 çeşit kalem oluyor.

         Dry Highlighter kalemler bildiğimizden farklı bir fosforlu kalem, mum boya - pastel boya gibi bir yapısı var ve bittikçe arkasından çevirerek çıkarıyorsunuz(lipbalmlar gibi). Bu kalemlerin en büyük özelliği ise yeni yazılmış kağıttaki yazıların ya da yeni çıktı alınmış kağıttaki yazıların üstünden geçerken yazıları dağıtmıyor. Ve diğer bir özelliği sayfanın arkasına rengi geçmiyor. Kesinlikle fosforlu kalem dünyasında diğerlerinden sıyrılan farklı bir kalem. Türkiye'ye geleli birkaç sene oluyor ve şu boyama kitapları gibi bu kalem de hızla yayıldı, herkesin elinde görür oldum. İlk aldığımda bu kalemleri çok sevmiştim ve de o kadar çok kullanmıştım ki nasıl bittiler anlayamamıştım. Sayfanın arkasına geçmemesi, ucunun çevrilerek açılması, kullandıkça küçüldüğünü görmek ve boyama yapar gibi bir his vermesini çok sevmiştim.  Ama kalemi çok sevmeme rağmen sonraları biraz soğudum, biraz ara vermeliyim sanırım.
         Kalemin ucu; yazdıkça mum-pastel boyalar gibi küçülüyor.
         Dry Highlighter kalemleri D&R, NT vs. kitapçı ve kırtasiylerde bulabilirsiniz. 3 ile 3,5 Tl arasında değişen bir fiyatı var. Turuncu, yeşil, mavi, sarı ve pembe olmak üzere 5 rengi bulunuyor.

         Tanıttığım iki kalemi bir dergi sayfası üzerinde yan yana denedim. Scrikss'in fosforlu kalemi daha belirgin gözüküyor.

          Fosforlu kalem benim olmazsa olmazımdır. Ders çalışırken fosforlu kalemle üzerinden geçmiyorsam yazılar beynime de geçmiyordur. Dergiler fosforlu kalemle çizilerek okunduğunda benim için çok daha anlamlı. Beynime bak burası önemli, önce okudum şimdi üstünden geçiyorum, al bunu hafızaya diyorum. Bence üzerinden geçmek cidden etkili bir yöntem, bende işe yarıyor yani.
          Fosforlu kalemlerin hep hayatımızda olması dileğiyle hoşçakalın..

3 yorum:

  1. Gerçekten ikisi de çok iyi . Ben de bir öğrenci olarak kırtasiye alışverişine başlayacağım yakında , bu kalemler de aklımda bulunsun. Size bir sorum olucak ; dry highlighter kalemleri arkasına hiç mi geçirmiyor yoksa diğerinden daha az mı ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dry highlighter kalemleri uzun süredir kullanıyorum ve bu güne dek hiç geçirdiğini görmedim. :))

      Sil
  2. o ikili kalemleri anneme hastaneden vermişler ilaç firması yazıyor ama baya güzel seviyorum

    YanıtlaSil