31 Ağustos 2015 Pazartesi

KAHVE DÜNYASI ALIŞVERİŞİ

        Herkese merhabalar,


        Bu yaz daha çok evdeydim, evimi o kadar özlemişim ki hiç dışarı çıkasım gelmedi. Evde olunca da bol bol kahve yapıp içtim, dışarıda olunca içmiyorum sanki! Ama evde olunca ben ciddi miktarlarda kahve tüketiyorum, su gibi içiyorum desem olur olur. Evdeki kahve çekirdeklerini öğütüp pek çok çeşit kahve yaptım, annemin aldığı kahvelere ortak oldum, Cafe Crown'un soğuk kahvelerinden 16'lı 2 kutu bitirdim, extra soğuk kahveler aldım, Nescafe zaten sabit her çeşitinden araya sıkıştırdım, yabancı ülkelerden gelen birkaç çeşit kahve denemesi yaptım, her gün en az bir Türk kahvesi olmazsa olmazımdı, kutu içinde hazır satılan soğuk kahvelere de dadandım, cafelerden aldıklarıma girmiyorum ve son çılgınlığım olan kahve süsleme şablonlarıyla günde 10 kahve süsleyip 5'ini hüplettim. Yok artık diyebilirsiniz tabii, sağlığına zarar verir de dersiniz şimdi. Efendim ben turp gibiyim, bir şey olacaksa da kahveden oluversin..

         Kahve içmeye son hızımla devam ederken yakın arkadaşlarım Feyza ve Betül'ün tavsiyesiyle Kahve Dünyası'nın mini tek yapımlık kahveleriyle tanıştım, hatta şu yazımda onları görebilirsiniz, tık. Kahve Dünyası'ndan pek çok kez kahve içmeme rağmen ürünlerinden hiç almamıştım. Dün yine bu mini kahvelerden almaya gittim, gitmişken de herşeyi inceledim ve beğendiklerimi aldım.
        Bu Frutibon denen yaban mersinli çikolatalı drajelere bayılıyorum. Kahve Dünyası'nda kahve içtiğinizde yanında 2-3 tane getiriyorlar, daha önce böylelikle tatmıştım ve yanında getirdikleri hiçbir zaman bana yetmezdi.
        Çikolatalı drajelerin 3 çeşidi bulunuyor; yaban mersinli, vişneli ve çilekli.  Fiyatı 7,90 Tl idi.

        3 al 2 öde kampanyası ile aldığım ve birini yolda götürdüğüm tanıdık bir tadı olan ultra lezzetli çikolatalar. Fiyatı 1,50 Tl idi.

        Evde Türk Kahvesi bitmişken bir de Türk kahvesi alıyım dedim.
        Orta kavrulmuş ve çok kavrulmuş iki çeşidi vardı, fiyatı 3,50 Tl idi.

        Aaaa, Şeyma kahve süslemeleri yaparken annesinin kahve kremasını mı bitirmiş?  Hemen alıyorum anne.

        Minik kahvelerden almaya gidip onlar dışında herşeyi almış olmamayım deyip 4 tanecik alıverdim :D

        Daha fazlası için Kahve Dünyası'nın sitesine bakabilirsiniz, tık.
        Bol kahveli yazıma elimdeki kahveyi yudumlayarak son veriyorum, hüüüüp!
        Sağlıcakla kalın, hoşçakalın, mutlu kalın :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder