9 Ağustos 2015 Pazar

GEZİDEN NOTLAR

        Dopdolu ve musmutlu geçen bir haftanın sonundan herkese merhabalar,


        Öncelikle gezi arkadaşlarımdan bahsetmek istiyorum. Feyza benim liseden arkadaşım, Betül ise Feyza'nın üniversiteden arkadaşı. Feyza birkaç yıl önce tanıştırdı Betül ile beni ve çok yakın iki arkadaş olduk onunla. Geçen sene Kore'den arkadaşım geldiğinde İstanbul'u gezebilmemiz için yardımcı oldu Betül bana, onu ilk kez o zaman gördüm. Betül, İstanbul'da oturuyor ve ikinci kez görüşebilmemiz için geçen Cumartesi günü(1 Ağustos) bize geldi, iyi ki geldi, hoşgeldi!!
        İlk gün Betül ile o kadar çok sohbet ettik ki, bir yıllık bir sohbetti bu. Birlikte yemek ve tatlı yaptık. Sohbet ederek günü sonlandırdık ve sabah erkenden Feyza'nın evine doğru yollara düştük. Feyzalarda ki nefis yemeğin ardından doğaya, ormanlara doğru rota çizdik. O kadar iyi geldi ki bu doğa gezisi bize, ruhum huzur ve mutlulukla doldu. Dağ çilekleri, çilek tarlaları, ağaçlar, çiçekler, böcekler.. Feyzalarda üç gün kaldık, herşeyiyle çok güzel bir üç gündü; Feyza ve ailesi bu dünyanın en misafirperver ailesi olduğu için mükemmel bir üç gündü desem az kalır galiba. Daha sonra benim evime geldik ve Eskişehir gezisine çıktık. Odunpazarı Evleri, Balmumu müzesi, Kanatlı Avm, Kitapçılar, Sazova Bilim Sanat ve Kültür Parkı, Carrefour Avm. Sabah 8'de başlayan gezimiz akşam 9'da bitti. Çok güzel, tam planlandığı gibi geçti fakat oldukça da yorucu bir gündü. Son gün yani Cuma gününü evde dinlenerek geçirdik ve Cumartesi 4'de Betül yola çıktı, 7'de Feyzanur gitti.
          Bana dünyalar kadar güzel anılar bırakıp gittiler. Şu an odada yanlızım ve sessizlik içinde oturuyorum. Bir yerden Betül'ün sesi gelicek, Feyza bir İngilizce kelimenin anlamını sorucak diye bekliyorum. İnsan güzel şeylere ne çabuk alışıyor ve o zamanların değerini yanlız kalınca daha çok anlıyor...
          Üzülmüyorum çünkü bu bir son değil, başlangıcımızdı. Daha güzel günlerde daha güzel zamanlar geçirmek üzere görüşürüz kızlar, bunu bekliyor olacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder