9 Ağustos 2015 Pazar

GEZİ ALIŞVERİŞİ: KIRTASİYE, DERGİ, KAHVE VE IVIR ZIVIR.


        1 haftalık bir geziye çıkılır da hiç Şeyma birşeyler almadan durur mu? Tabii ki durmaz!
        Eskişehir gezim sırasında bir kitapçıya uğradık, Porsuk nehrinin kenarında, kafelerin arasında bir kitapçıydı. Öylesine girdiğimiz bu yerde beni çok heyecanlandıran birşey buldum; eski dergiler! Fiyatları 2 ile 3 Tl arasında değişen çeşit çeşit dergi vardı burada. Büyük bir iştahla saldırdım raflara; Atlas'ın eski sayıları, Gezgin'in eski sayıları, National Geographicler.. Beni en çok mutlu eden ise National Geographic 1995 September ve January sayıları oldu. Benle aynı yaşta olan, orjinal dilinde National Geographic bir Nat Geo sever için ne ifade ediyor bilemezsiniz. Gerçekten çok mutlu oldum, umarım bu dergilerden daha çok bulabilme fırsatım olur. İşte benim kıymetli dergilerim:






        Yine Eskişehir gezimiz sırasında çok tatlı bir kırtasiye bulduk, sanırım kırtasiye içindeki herşeyi almak istedim. Kırtasiyenin adını hatırlamıyorum fakat tarifini yapabilirim. Maps'den Esnaf sarayını bulun, onun yan sokağında bulunuyor. Bu kırtasiyeden tahta mandallar, stickerlar ve bir not defteri aldım. Mandalların fiyatlarının çok uygun olduğunu düşünüyorum, 2.5 Tl idi, kedili ve haftanın günlerini tercih ettim. Kedi notluğu ise sayfalarını mektup kağıdı olarak kullanabilmek için aldım, fiyatı 2.5 Tl idi. Stickerlar ise 1 Tl idi.

         Dün arkadaşım ile dergi almak için Migros'a gittik. Benim ayı ayına takip ettiğim tek dergi Popular Science, bunun dışında pek çok dergi alıyorum fakat düzenli olarak değil. Dergimi aldım ve kahve-çay reyonuna yöneldim. Bitki çaylarını çok severim, pek çok çeşit bitki çayı denedim ve her markete gidişimde farklı bir tada şans vermek ve onu tatmaktan çok hoşlanıyorum, bu sefer ki şanslı 'Lipton Ege Sefası' oldu. Soğuk kahveler bu aralar çok popüler, hem hazırlanışı daha basit hem de yaz aylarında iyi gidiyor. Soğuk kahve almayı düşünürken Cafe Crown'un soğuk kahve kampanyasını gördüm, paketin içinde 16 soğuk kahve ve hediye bardağı vardı. Bu bardaktan almayan tek kişi olarak sonunda bende de oldu, hayırlı olsun. Evdeki onlarca kupa ve hediye bardak yetmezmiş gibi bir kupa daha aldım; şirin mi şirin bir kupa, fiyatı da çok uygundu ve hmm sanırım beni almaya iten şey de buydu. *Fiyatlar için fişi ekliyorum.



Paketi açtığım anda hoş bir koku geldi burnuma, güzel bir tat beni bekliyor gibi..
         Nt'den bu klasörü aldım, resim ve bisiklet figürü çok hoşuma gitti.

         Kahve Dünyası'ndan pek çok kez kahve içip bu kahvelerini yeni farkeden ben.. Soğuk ve sıcak kahvelerin pek çok çeşidi var ve oldukça lezzetliler.

         Yağmurlu bir hava, okunucak pek çok kitap, tadılıcak bir çay ve içilicek pek çok kahvem var. Ben kaçıyorum dostlar!

2 yorum:

  1. popular sciencenin bu ayki sayısında en beğendiğim yer Nikola Tesla bölümüydü çok güzel hazırlanmıştı zaten Teslaya olan hayranlığım varken bu yazılarda bana müthiş şeylermiş gibi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sayıyı bende çok sevdim, Tesla'ya hayran olmamak mümkün değilken böyle bir yazı ayrı bir güzel oluyor.

      Sil