23 Temmuz 2015 Perşembe

PTT'DEN ÜCRETSİZ KARTPOSTALLAR

        Uzun bir aradan sonra Herkese Merhabalar,


        Bu günlerde ki en büyük uğraşım yurt dışından mektup arkadaşları edinmek ve mektuplaşmak. Evde bulunduğum bu dönemde yaz bitmeden birkaç mektup atıp mektup almak istiyorum. Çünkü yurtta kaldığım sürede bunu yapamıyorum.
        2 gün önce mektup yollamak için Ptt'ye gittim. Mektuplarımı görevliye verdim. O, işlemlerimi yaparken masanın üstünde duran kartlar hemen dikkatimi çekti. Ücretli olduklarını düşündüm ama yine de birkaç tanesini gözüme kestirmiştim ve almayı düşünüyordum. ''Ne kadar?'' diye sorduğumda ise ''Onlar ücretsiz'' cevabı geldi ve bir hızla hepsinden birer ikişer almaya başladım. Çok sevindim ben bu işe ve de sevincimi sizlerle paylaşmak istedim buraya yazarak. Çoktan beri var olan birşeymiş bu, geç olsun güç olmasın diyorum. Artık ordaki kartpostalları takipte olacağım.
        Kartpostalların içeriğine gelicek olursak;

        Benim oturduğum yerdeki Ptt'de 2 çeşit kartpostal vardı; bayram için olanlar, Bilecik iline ait olanlar.(Resimde görebilirsiniz) Ptt'nin her ile özgü kartpostalı varmış. Hatta arada kartpostal depolarından diğer illere ait kartpostallar da çıkarıyolarmış (İnstagramda ki bir arkadaşım verdi bu bilgiyi). Yani kısacası takipte kalmak gerek! Kaliteli, güzel fotoğrafların bulunduğu kartpostallar bunlar.
        Ptt'ye bu hizmetinden dolayı çok teşekkür ederim, böyle güzelliklerin devamını diliyorum.
        Benim şu an bir Japonya, bir Hindistan, bir Amerika, bir Rusya ve bir de Arabistan'dan mektup arkadaşım var. Japon, Hintli, Rus ve Arabistanlı arkadaşıma mektuplarını yolladım. Şimdi Amerikan arkadaşımın mektubunu hazırlıyorum ve gönderdiğim arkadaşlarımdan mektup bekliyorum. Mektup arkadaşı isteyen arkadaşlara gelince yakında bununla ilgili bir yazı yazacağım, takipte kalın ;)
        Kartpostalların hayatınızdan hiç çıkmaması dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder