3 Temmuz 2015 Cuma

İYİKİ DOĞDUM BEN!

        Herkese Merhabalar,

        Dün benim doğum günümdü, sıradan normal bir gündü çünkü doğum günümü üç gün önceden büyük bir sürprizle kutladılar. Bu yılki doğum günüm her yıl olduğu gibi yine ailemle sade, kendi halindeydi ama bu doğum günümü diğerlerinden ayıran birşey vardı; sizlerden gelen mesajlar! Bu yıl o kadar çok mesaj aldım ki; blogumu takip edenlerden, instagramdaki arkadaşlarımdan, okuldaki arkadaşlarımdan, akrabalarımdan kısacası beni tanıyan herkesten. Doğum günümü kutlayan herkese tek tek teşekkür ettim fakat buradan ayrıca teşekkür etmek istiyorum: çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız :))
        Gelelim Efemden gelen doğumgünü hediyelerime:

        Bir dünya çikolata, bantlar, minik bir köpek biblosu, şapka ve şal. Hiçbirine gerek yoktu ama birşeyler yapmadan duramaz. Beni ne kadar mutlu ettiğini o biliyor.

        Herşey bir yana bantlar bir yana. Başta ben olmak üzere tüm bantseverler bayıldı bunlara.

        İşte böyle, bir doğum günü daha geldi geçti. Küçükken doğum günüm yazın diye çok üzülürdüm, herkesin okulda kutlanırken benimki gelince kimse kalmazdı, tatildeyim, şurdayım, burdayım. Şimdi üzülmüyorum, ailemle kutlamanın tadını çıkarıyorum. Mesela aileniz sizin doğum gününüzde ''Sünnetime Hoşgeldiniz'' balonları şişirebilir, anneniz hediye olarak çeyiz eşyaları alır, kardeşinizin yerine de anne bir çeyiz hediyesi alır, kafam kadar pasta dilimleri kesilir ama yine de gözün birazcık daha büyüğünde kalır ve onu alırsın, sevgiliden ardı ardına hediyeler gelir, gözlerinde kocaman parıltılarla sana bakar tüm ev halkı. Bu güzellikler ancak aile ile yaşanır, Allah bana onlarla nice doğum günleri kutlamak nasip etsin inşallah :))
         Kaç mı oldum? 21 oldum! 21 yaşındayım demek çok tuhaf, ben daha 20'ye alışamamışken..
         Bu yazıyı okuyan herkes, ''iyi ki doğdunuz.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder