25 Temmuz 2015 Cumartesi

DESENLİ BANTLARLA PASTA VE KEKLERE SÜS YAPIYORUZ (PART 2)

        Herkese Merhabalar,



        Desenli bantlarla yapılabilicek ikinci 'kendin yap' ile karşınızdayım. Bugün ki desenli bant projemiz; pasta ve kek süsü.  Öncelikle bu yazı ve konu vesilesiyle anneme kek yaptırttım, canım annem iyi ki var. Ben kek dilimine koydum ama cupcakelerde çok daha hoş durucağını düşünüyorum. Özel günlerde sevimli kaplarınıza cupcakeler yapıp bu süslemeden yapabilirsiniz; yapılması basit, görünüşü çok şık olacaktır. Ayrıca sadece pasta ve keklerde değil; meyvelerde, atıştırmalıklarda, şerbetli tatlılarda da kullanılabilir.
        Malzemeler: desenli bant, kürdan ve makas.
        Yapımına gelicek olursak:

     
        İşte bu kadar, süslü kürdanımız batırılmaya hazır.
        Bir sonraki desenli bant projesinde görüşmek üzere hoşçakalın..


Hızımı alamayıp birsürü yaptım ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder