29 Temmuz 2015 Çarşamba

DESENLİ BANTLARLA KLİPS SÜSLEME (PART 4)

        Herkese Merhabalar,

        Desenli bantlarla yaptığımız projelere 4. partla devam ediyoruz. Bugün de basit, şık bir diy paylaşıyorum sizlerle. İlk gördüğümde benim çok hoşuma gitti ve hemen denemeye koyuldum.
        Yaklaşık 6-7 civarı klipsim var ve hepsi de siyah renkteler. Onlara desen katacak olmak beni çok heyecanlandırdı ve hemen bir bant serisini aldım elime, başladım kaplamaya. Renkli bir şey değil de daha ağır duran, şık duran bantlar seçtim. Klipslerim siyah olduğu için bu koyu tonlar daha orjinal gözüktü, klipsinizin rengine göre bant seçerseniz daha iyi sonuçlar alacağınızı düşünüyorum.
        Yapımına gelirsek;


         Bantınızdan yaklaşık 5 cm uzunluğunda 2 parça kesip, önce bir tarafına sonra diğer tarafına yapıştırın. Kenarlarda kalan bantları da içine sokun, bunu yaparken makasınızdan yardım alabilirsiniz. Çok farklı şekillerde kaplama yapabilirsiniz, kapladıktan sonra sticker ve yazılar da yapıştırabilirsiniz.
         Klipsleri kaplamak ufak bir fikir, gerisi sizin hayal gücünüze kalmış.
         Bantlarla yapacağımız yeni güzelliklerde buluşmak üzere hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder