26 Temmuz 2015 Pazar

DESENLİ BANTLARLA EŞYALARIMIZI KAPLIYORUZ (PART 3)

        Herkese Merhabalar,


        Desenli bantlarla yapabiliceğimiz 'kendin yap' projelerine son hızla devam ediyoruz. Bugün desenli bantlarla günlük hayatta en çok kullandığımız ürünlerden üçüne renk katacağız; anahtar, şarj aleti ve kalem.

         Hepsinin yapımı çok basit, üstteki resimi gördüğünüz anda nasıl yapıldıklarını da anlamışsınızdır. Anahtar ve şarj aletini normal bir şekilde bantla kapladım, o nedenle nasıl yapıldıklarını göstermeye gerek duymadım ama kalemin yapımını anlatan bir fotoğraf hazırladım:


         5 aşamada yeni kaleminiz hazır. Hem beğenmediğiniz kalemi güzel bir hale getirebilir, hem de istediğiniz desende kalemlere sahip olabilirsiniz. Ben şimdiye kadar bu üçünü kapladım.


          Şarj aletine yakından bakıcak olursak gördüğünüz gibi kablo kısmı dışındaki yerleri kapladım. Siz isterseniz kabloyu da kaplayabilirsiniz. Şarj aletinize renk katmanın yanı sıra eskiyen şarj aletlerinizin kirli görüntüsünden kurtulmak için de bunu uygulayabilirsiniz.


          Ve anahtar kaplama; anahtarın üst kısmını kapladım ve delik kısmını deldim. Hem anahtarım süslendi hem de anahtarları birbirinden ayırmak için ideal bir yöntem.


           Bugün ki desenli bant projelerimiz de böyleydi. Umarım hoşunuza gitmiştir. Basit, yapımı eğlenceli ve kullanışlı şeyler bunlar. Haydi elinize bir bant ve makas alıp eşyalarınızı renklendirin!
           Desenli bantlarla yapıcağımız yeni işlerde görüşmek üzere hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder