24 Temmuz 2015 Cuma

DESENLİ BANTLARLA ATAŞ SÜSLEME (PART 1)

        Herkese Merhabalar,


        ''Desenli bantlarla neler yapabiliriz?'' sorusu en çok aldığım sorulardan biri. Her sorana da ''Desenli bantlarla yapabiliceklerinizin sınırı yok.'' diyorum. Yine de herkes ''şöyle yapabilirsin'' dememi istiyor. Ben de bloguma desenli bantlarla yapılabilicek basit bir kaç kendin yap projesi yazmaya karar verdim. Desenli bantlarla yapacağımız ilk şey ise ataş süslemek!
         Bu fikri ''Pinterest'' deki bir fotoğraftan aldım. Uzun süredir defterlerimde kullanıyordum bu ataşlardan, hem kullanışlı hem şık. Kitap ayracı olarak da kullanıyorum ben.
         Yapılışına gelirsek:

         Basit bir yapım aşaması var. Ataşınızın büyüklüğüne göre bant seçmeye çalışırsanız daha iyi sonuçlar alırsınız. Birde mektup arkadaşlığı yapanlar için çok güzel bir hediye olucağını düşünüyorum. Ben mektup arkadaşlarıma yolluyorum, çok hoşlarına gidiyor.
         Defter arasında görünümü ise böyle:


         İşte böyle basit ama hoş bir kendin yap projesi 'desenli bantlarla ataş süsleme'. Bir bant ve bir ataş alıp yapmaya koyulun, siz de çok seviceksiniz.
         Sıradaki desenli bantlarla yapacağımız projede görüşmek üzere hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder