7 Temmuz 2015 Salı

BUGÜNLERDE BEN!


       Bugünlerde ben bir meşguliyetin içindeyim. Kendime zaman ayırmak için çok uğraşıyorum. Kendime zaman ayırmak derken ne kasdettiğimi  de yukarıdaki resimde görebilirsiniz. Bu hafta dışarıdaydım böyle, güzel havayı bulunca topluyorum malzemeleri çıkıyorum bahçeye. Birkaç mektup yazdım geçen günlerde, bugün ajandama yazı yazdım(yukarıdaki resim) ve de birkaç diy çalışmam oldu.

       Bu kitap ayracını bugün yaptım, çok hoşuma gitti. Bir arkadaşıma hediye olarak yaptım ama kendime de yapmayı düşünüyorum. Kitap ayraçlarını fiyat etiketinden yapıyorum, nasıl yaptığımı anlatan yazım için tık.

       Bu hafta ki tek alışverişim bu oldu galiba. Zaten dışarı birkez çıktım, onda da bunları aldım. Ama çok sevimli değil mi bu not defterleri? Birde kokulular ^.^

       Bunun dışında iftara gitmeler, iftara misafir almalar, yaz temizliği, yemek yapmak vs. şeylerle uğraşıyorum.
       Buraya da hiç vakit ayıramıyorum ama elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, ne olur kusura bakmayın. İnstagramda hergün fotoğraf paylaşıyorum, oradan beni takip etmeyi unutmayın, adım ''manneki_neko''
       Eeee, bugünlerde siz nasılsınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder