5 Haziran 2015 Cuma

STABILO POINT 88 KALEMLERİM

          Herkese Merhabalar,


          Bu yazıyı yazmak için geç kaldım sanırım, hep paylaşıcam diyorum ama her defasımda başka bir şey yazıyorum. Bugün başka birşeyim yok ve yazıyorum sonunda.
          Stabilo Point 88 ile tanışmam lisede oldu, daha önceden almışmıydım, hatırlayamıyorum. İlk olarak kırmızı ve mavi rengini almıştım, uzunca bir süre de kullanmıştım. Kalitesi, yazımı, görünüşü, popüleritesi hep beni çekmiştir kendine ama hiçbir zaman çok fazla Stabilo kalemim olmadı. Bana pahalı gelirdi Stabilo, iki üç taneyi yeterli görürdüm. Fakat kalem sevgim son yıllarda arttıkça arttı, neyi alsam şunuda mı alsam, şu renk de bana lazımdı derken bir baktım ki Stabilo kalemlerim olmuş. Kalemlerim olmuş diyorsam, öyle çok birşey değil; yine sayılıcak kadar ama hiç bu kadar Stabilo Point 88 kalemim olmamıştı benim..
          Hangi rengi nereden ne kadara aldığıma gelirsek:

          Siyah, lacivert, bordo ve mint yeşilini dörtlü pakette 6 Tl civarı bir fiyata almıştım, Migros kırtasiye indiriminden çok uyguna geldi bunlar bana. Neon pembeyi beğenerek almıştım, 3 Tl'ye bir kırtasiyeden. Yeşil ve mora gelirsek, aslında bunlardan bende ikişer tane var, bu dördünü biri verdi yani para vermedim. Gördüğünüz üzere Stabilo'ya bir kere para vermişim ben, o da neon pembe için.
          Stabilo Point 88 kalemlerimi heryerde kullanıyorum; süslemede, yazmada, not alırken, resim yaparken.. Heryere gidiyor bunlar! Ve kalem bitmiyor, bilmiyorum ben mi bitiremiyorum ama benimkiler bitmiyor, yıllarca kullanıyorum. Parasını hakediyorlar da ben cimrilik ediyorum işte.
          Bu kalemler hakkında söylenicek pek de birşey yok, herkes zaten onu biliyor. Ben elimdekileri göstermek istedim, blogum Stabilo Point 88 kaleminin yazısından eksik kalmasın dedim. :)
          Son olarak demek istediğim; bazı yerler bu kalemleri çok pahalı satıyor, hatta set halinde satınca daha da bir pahalılandırıyorlar, ucuzlatıcakları yere. Bunlara dikkat edin, 3 Tl'den fazla vermeyin.
          Stabilo Point 88 kalemlerin rengarenk dünyasına katılmanız dileğiyle hoşçakalın ^.^
          Not: Yazımda bahsettiğim Migros kırtasiye indirimi alışverişimi görmek için tık.

1 yorum:

  1. Bende 8. Sınıfa geçtim kalem hastasıyım stabilolar süper ama bende sizin lisede düşündüğünüz gibi düşünüyorum.gerçekten çok pahalı:(

    YanıtlaSil