26 Haziran 2015 Cuma

ODA DIY'İ YAPIYORUZ: RENGARENK BAYRAKLAR (ROOM DIY)

       Herkese Merhabalar,

       Bugün sizlerle çok hoş bir oda diy'ini paylaşacağım. Arkadaşım Sinem ile birlikte ortaklaşa yaptığımız ve çok sevdiğimiz bir çalışma oldu bu oda diy i. Nerden aklımıza geldi? Bayraklar nerelere asılır? Nasıl yapılır?
       Öncelikle Sinem ile birlikte birşeyler yapmak istiyorduk. Uzun uzun düşündük, pek çok şey geldi aklımıza fakat basit ve hoş birşey olsun istiyorduk. Sonunda bayrakları yapmaya karar verdik.
       Bu bayrakları heryerde kullanabilirsiniz; yatağınızın başına, kapının üstüne, masanıza, gardrobunuza ve boş olan tüm duvarlara. Ben aşağıdaki resimde görüldüğü gibi duvara astım. Pembe ve mavi tonlarını kullandım ve 8 adet bayraktan oluşuyor, bir desenli bir düz renk sırasıyla gidiyor.
       Ve gelelim bayrağımızın yapımına, çok basit bir yapımı var ve çok az zamanınızı alıyor.
       İşte yapımı:

       Sizlere yapımını göstermek için mini bir örneğini yaptım.
       Öncelikle malzemeler: Renkli kağıtlar, desenli kağıtlar, makas, cetvel, kalem, ip ve bant.

       Cetvelimizle istediğimiz büyüklükte ölçüm yaparak ikizkenar üçgen bayrağımızı çiziyoruz ve ardından kesiyoruz.

       Tekrar çizim yapmak yerine, ilk çizdiğimiz bayrağımızı diğer kağıdın üstüne koyarak kenarlardan geçiyoruz ve aynı boyutta ikinci bayrağımızı elde ediyoruz. Ne kadar bayrak istiyorsanız o kadar bayrak yapabilirsiniz.

       Kestiğimiz üçgenlerin arka yüzlerini çevirip üst tarafına ipi uzatıyoruz ve ipi bayraklara bantlıyoruz.

       Görünen bantları kesiyoruz ve bayraklarımız hazır. İstediğiniz yere asabilirsiniz, ben bu örnek bayrakları bahçe duvarına astım :)

        İstediğiniz renkleri, desenleri ve hatta resimleri kullabiliceğiniz çok basit ve çok hoş bir kendin yap projesi bu sevimli bayraklar. Odanızda bir yenilik istiyorsanız, zaten bir oda diyi yapmak istiyordum diyorsanız hiç durmayın, haydi koyulun yapmaya!
                                                                                         Kolay gelsin, iyi ramazanlar..

2 yorum:

  1. sondaki fotoğraf:/ duvar çok kötü çıkmış keşke başka arkaplanda çekseydin*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnek olarak yaptığım çok önemsemedim aslında, ilk bulduğum yere asıverdim :)

      Sil