28 Haziran 2015 Pazar

MİNİ KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ

        Herkese Merhabalar,

        Uzun zamandır kırtasiye alışverişi yapmamıştım. Evime dönmüşken yaşadığım yerdeki kırtasiyeleri gezmemek olmazdı(Bilecik/Bozüyük). Çok birşey bulamadım ama hoşuma giden birkaç şeyi aldım. Şu an okullar tatil olduğu için kırtasiyelerde pek birşey yoktu, hep gelicek dediler. Okulların açılmasına yakın heryeri iyi takip etmek lazım anlaşılan.
        Aldıklarıma gelirsek:

        Stickerlar tanesi 1 Tl, bir kedisever olarak kedili olana bayıldım. Kediliyi kendime diğerlerini hediye etmek için aldım.
        'Happy Birthday' kurşun kalem, 75 kr. Yakında doğum günüm var da, kendime aldım :P
        10 renk tükenmez kalem, 2 Tl. Üzerindeki desen çok hoşuma gitti.
         Bantlar, 50 kr. Bu bantların aynı deseninden kaçıncı kez alıyorum bilmiyorum ama hala alıyorum. O mantarlıdan 6 tane oldu.
         Aldıklarım bu kadar, böyle minik bir alışveriş oldu. İhtiyaçlarımı online alışverişlerden karşıladığım için dışarıdan eskisi kadar birşey almıyorum, çok hoşuma giden, uygun fiyatlı birkaç şey alıyorum.
         Siz en son ne zaman bir kırtasiyeye gittiniz? Neler aldınız?
         Sizi musmutlu eden kırtasiye alışverişleri dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder