25 Haziran 2015 Perşembe

MEKTUBUM VAAAR!

        Herkese Merhabalar,

        Çok uzun zamandır yazmadığımın farkındayım. Hatta o kadar uzun olmuş olmalı ki ''Bıraktın mı?'' diye soran bile oldu, tabii ki bırakmadım. Geçen 2 hafta o kadar meşguldüm ki size anlatamam, herşeye biraz mola vermek zorunda kaldım. Ama artık burdayım ve sizlerle paylaşabildiğim ne olursa paylaşıcağım, çok güzel bir yaz bizleri bekliyor..
        Bugünün konusu çok yakın bir arkadaşım olan Sinem'den gelen mektup. Kısa bir süre önce ona doğum günü için birşeyler yollamıştım. O da bana birşeyler yollamak istedi ve bugün güzel mektubunu aldım. Minik güzel kalbiyle beni düşünüp yazdığı, yaptığı, aldığı herşey için çok minnettar oldum. Beni ne kadar mutlu ettiğini o biliyor.
        Detaylı olarak gönderdiklerine bir bakalım:

        Bu cupcake mektup ve mektup zarfına bayıldım, çok şirinler değil mi?

        Kullanmam için birbirinden şirin şeyler almış bana, bir de desenli bantla kalem kaplamış ^.^ Sırasıyla; gülen yüz stickerlar, mini yapışkanlı notluklar, bisküvi kalemtraş, mini desenli bant ve yeşil kağıt bant.

        Bunlarda İstanbul hatırası, magnet ve kitap ayracı :)

        Ve son olarak sevimli mini zarftan çıkan komik capsler, köpekli olanlar favorim.

        Sinem'e tekrardan çok teşekkür ediyorum. Hediyelerini severek kullanacağım, mektubunu sonsuza dek saklıyacağım. Sinem'in instagram adı 'myblogsinem', girip paylaşımlarına bakmanızı öneririm, çok şirin bir instagram hesabı var :)
        Bu arada bloguma, aldığım mektupları ve hediyeleri yazdığım bir kısım eklemeye karar verdim. Bundan böyle sizinle aldığım tüm hediye ve mektupları paylaşacağım ve buna geçmişte aldığım hediye ve mektuplarda dahil.
        Hediye-mektup almak, vermek çok güzel birşey. Birine değer vermek ve verdiğin değeri gösterebilmek için kalbinden kopan ufak birşeyler yapmak çok güzel!
        Bol hediye ve mektup aldığınız günler dileğiyle hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder