29 Haziran 2015 Pazartesi

DESENLİ MİNİ TAHTA MANDALLARIM

        Güneşli bir Pazartesi gününden herkese merhabalar,

        Bugünün konusu; desenli mini tahta mandallarım. Dün gece instagrama Coca Cola mandal kutumun üstten bir fotoğrafını yüklemiş ve 'coming soon' demiştim. Ve de sizleri çok bekletmeden hemen yazıyım dedim.
        Desenli mini tahta mandallarla ilk tanışmam 2009 yılında Koreli mektup arkadaşımdan gelen 2 küçük mandalla başladı. Onlar benim hala favori mandallarım ve bu minik sevimlileri tanımama vesile oldular. Daha sonra gördüğüm mandalları almaya başladım. Pek çok mandal aldım şimdiye kadar fakat ya hediye ettim ya da kayboldular. Elimde resimdeki mandallar kaldı sadece ki onlarda bana yetiyor.
        Ben bu mandalları genelde resimlerimi duvara asmak için kullanıyorum. Bazen de birşeyleri tutturmak için kullanıyorum.
        Ve gelelim hangi mandalı nereden, ne kadara, ne zaman aldığıma:

         Bunlar Koreli mektup arkadaşımın yolladığı, benim ilk mandallarım. Siyah bir kedim var, onla özdeşleştiriyorum bu kedili mandalı. Benim gibi bir hayvanseverin sahip olabiliceği en güzel mandallar bunlar.

        Bu mandallar canım oda arkadaşım Kübra'nın hediyesi. Bir gün dışarıdan gelmişti ve sana sürprizim var dedi, çıkarttı bu sevimli mandalları. Beni o kadar çok mutlu etti ki.. Gezerken görmüş ve bunları Şeyma çok sever demiş, beni ne kadar da iyi tanıyor :))

        Bu mandalları geçen sene İstanbul'dan Mısır Çarşı'nın oralardan almıştım. Ben beğenmiştim, Efe almıştı desek daha doğru olur. Fiyatı 5 Tl idi. Hala kullanmadım bunları.

        Ve son olarak sanırım benim para verip aldığım tek mandallar. Bunları Eskişehir Espark Avm'nin en alt katındaki minik tahta oyuncak ve eşyalar satan dükkandan 10 tanesini 3 Tl'ye satın almıştım. Alalı 4-5 sene oluyor, hala var mıdır hiç bilmiyorum. Bunların çoğunu kaybettim ya da hediye ettim.

        İşte benim mandallarım bunlar. Çoğu hediye olduğu için çok değerliler benim için. Kıymetlerini bilerek, düzgünce kullanmaya çalışıyorum. Zaten tahta oldukları için uzun ömürlüler, kolay kolay birşey olmaz bunlara..
        Bazı kırtasiyelerde, takı-tokacılarda, tahta ürünler satan yerlerde, ucuzcularda vs. pek çok yerde görebilirsiniz bu mandalları. Paket fiyatları en ucuz 3 en pahalı 10 Tl'ye gördüm şimdiye kadar, bu aralıkta değişiyor sanırım. Almak isteyenlere biraz araştırırlarsa bulabiliceklerini söyleyerek yazımı noktalıyorum.
        Mini tahta mandallarınızın odalarınızı süslediği güzel günler dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder