28 Mayıs 2015 Perşembe

SİYAH BEYAZ YAZICISI OLANLARA SİYAH BEYAZ DESENLER

        Herkese Merhabalar,

        Şu aralar kırtasiyelere renkli çıktı parası döküyorum; beğendiğim resimleri çıkarttırmak, biriktirmek, diy çalışmalarımda bolca kullanabilmek istiyorum. Fakat renkli çıktıya sahip değilim ve minumum 50 kuruşa çıkarttırabiliyorum. Sanırım bu çoğumuzun da sorunu.. Hal böyle olunca oturup düşündüm, renkli çıktım yoksa siyah beyaz var, peki siyah beyaz neler çıkarılabilir dedim, internette uzunca araştırdım ve çok hoş desenler buldum. Resimde gördüğünüz desenleri çıkardım, sizde bunlardan çıkarttırmak isterseniz, yapmanız gerekenler çok basit:
         1) İnternette ''siyah beyaz çıkarılabilir resimler'' yazıp aratın, pek birşey çıkmıyor fakat gözümden kaçan resimler olabilir.
         2) Ben uzunca araştırdıktan sonra bu siteyi buldum ve resimde gördüklerinizi burdan çıkarttım, resimler için tık. Yanlız şöyle bir sorun var, bir resmi bir a4 kağıdına çıkartmayın, çok kötü oluyor. Ben 6 resmi birleştirip, bir a4'de çıkarttım ve onları kestim. Resimden de görüldüğü üzere bir sayfanın 6'da 1'i büyüklüğündeler. Eğer yapamazsanız size yapmış olduğum 6'lı sayfaları maille yollayabilirim.
         3) Farklı dillerde arama yapın ''black and white prints'' , ''black and white wallpaper'' ya da ''black and white tumblr'' oldukça desen ve resim buldum bunları yazınca.
         4) Arşivinize bakın ve siyah beyaz çıkarılmaya uygun görünen resimleri çıkartmayı deneyin. Mesela ben arşivime bakıyorum şimdi, şu resimlerin siyah beyaz çıktıya uygun olduğunu gördüm.

   






           Resimleri a4 kağıdınızın tamamına çıkartmayın. 4'de 1'ine ya da yarısına çıkartın. Paint de bunu kolayca yapabilirsiniz, bunu ileride gösteririm.
           Koyduğum linke tıklayın, yazdığım gibi nete yazıp arayın. Hala bulamadım diyorsanız, seyma.grt@gmail.com 'a mail atın, size arşivimdeki resimlerden atmaya çalışırım.
           Haydi evdeki siyah beyaz yazıcıların çalışma vakti!
           Siz çıktıları alın, çok yakında bunlarla neler yapabiliceğimizi de yazıcam.
           Siyah beyaz resimlerinizin sizi musmutlu etmesi dileğiyle hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bunlarla neler yapılabiliceğini diyorsunuz sanırım, yok unutmadım. Şu sıra çok meşguldüm, en yakın zamanda paylaşıcam :))

      Sil