22 Mayıs 2015 Cuma

(REC)NOTE MİNİ DEFTER

        Herkese Merhabalar,


        Bugün size şu aralar favorim olan minik (rec)note defterimi anlatacağım. Yakın zamanda Nt'den 3 Tl'ye aldığım mini bir defter bu. Zaten beğenerek almıştım, kullanınca daha da sevdim. Bu defteri yapıcaklarımı, alınıcakları liste halinde yazmak için aldım ve öyle de kullanıyorum. Minik kullanışlı olduğu için çantamda duruyor, çantamın vazgeçilmezi.
        Gelelim defterin içine, içeriğindekiler bunlar:

        Bu kısıma yapılıcak, alınıcakları liste halinde yazıyorum. Defterin çoğunluğu bu sayfalardan oluşuyor.

        Bu kısımda ilk sayfa doğumgünleri ve önemli günlerin tarihlerini yazmak için, doğumgünü tarihlerini karıştırıp unutan benim gibi biri için mükemmel oldu. Diğer sayfa ise gezi planlarınızı tarihiyle yazmanız için.


        Bu kısım çizim için, henüz birşey çizmedim.


        Bu kısım da kağıta ihtiyaç duyarsanız ya da birşey yazıp koparmanız gerekirse diye sayfayı ikiye tırtıklarla bölmüşler, yaz kopar, kopar yaz. Gerçekten çok beğendim bu özelliğini çünkü bu tür defterlerden sayfa koparınca defterin yapısı bozuluyor ve illa da koparmak zorunda kaldığımız anlar oluyor.

        Bu kısım benim gibi kahve aşığı biri için konulmuş sanırım ;)


        Bu kısıma yıl içinde yapıcağınız planları aylara göre yazıyorsunuz, ben birkaç tane yazdım.


        Bu kısıma en sevdiğiniz siteleri yazıyorsunuz.


        Küçücük deftere ne kadar çok bölüm sığdırmışlar, değil mi? Biterse yenisini almayı düşünüyorum, uzun yıllar kullanacağım gibi görünüyor. Defterin ortası ve büyüğü de var, içerikleri aynı. Böyle bir defter arayışındaysanız (rec)note'a bir şans verin derim.
        Mutlu kalmanız dileğiyle hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş bayıldım :)
    Güle güle kullan
    Blogumda blog keşif etkinliği var beni takip edip kendi blogunu tanıtan bir yorum bırakabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen bloğunuza bakıyorum ^.^

      Sil