26 Mayıs 2015 Salı

KARIŞIK ALIŞVERİŞ

        Herkese Merhabalar,

        Karışık bir alışveriş demişsem bilin ki bir Avm'ye gitmişimdir ve tabi ki alışverişimin çoğunluğunu kırtasiye ürünleri oluşturmuştur. Aslında şu ara alışveriş yapma gibi bir planım yoktu, Avm'ye gitme planım hiç hiç yoktu, ta ki H&M'de ki indirimi görene kadar. H&M makyaj ürünlerinde ciddi bir indirim yapmış; ne alırsan 1 Tl, 3 Tl, 5 Tl ve de ürünleri görseniz, gerçekten alınasılar. Sırf bu indirim için çıktım yollara fakat Samsun'da ki H&M'de ne o resimde gördüğüm ürünler ne de indirim yoktu, başka bir indiriminden birkaç parça şey alıp çıktım. Sonra Lc Waikiki ve Nt'ye gittim. Lc Waikiki'den bir çorap ve elbise(hediye), Nt'den resimde gördüğünüz tüm kırtasiye ürünlerini satın aldım.
         Fiyatlarıyla aldıklarım:

         Lip gloss, H&M, 2 Tl :Karamel kokulu, dudakta hafif bir renk ve parlaklık bırakan çok tatlı bir lip gloss bu.
         Dörtlü mini krem tüpleri, H&M, 7 Tl : İkisi duş kremi, ikisi vücut losyonu. Bir vücut losyonu bir duş kremi vanilyalı, bir vücut losyonu bir duş kremi karamelli. Kokuları çok hoş, minik, seyahatlerde kullanılabilicek boyutta.
         Çorap, Lc Waikiki, 7 Tl : Resimde biri var. Beyaz, gri ve siyah 3 çorap bir arada satılıyor.
         Ve alışverişimin çoğunluğu olan Nt'den aldıklarım:
         *Dreams yazan klasör, 3 Tl : Cırt cırtlı açılan bir sistemi var ve kalın kartondan yapılmış. Bu yapıda bir klasörüm hiç yoktu.
         *Zürafalı dosya, 2 Tl : Bunun farklı desenlilerinden 2 tane daha almıştım, buldukça alıyorum.
         *Ayıcıklı defter, 95 Kr : Bildiğimiz mini boy okul defteri fakat kapağındaki resme bayıldım ^.^
         *10'lu diplomat zarf, 1 Tl : Uzun, kenardan yırtılarak açılan zarf. Ben kırtasiyelerden daha pahalıya alıyordum, artık zarflarımı Nt'den alıcam.
         *10'lu mini zarf, 55 Kr : Bunun da fiyatı oldukça uygun geldi, tanesi 5 Kr civarı oluyor.
         *Dörtlü Kristal Bant, 3 Tl : Bu bantlardan ilk kez alıyorum, rengarenk çok tatlı gözüküyorlar. Bantladığınızda normal bant gibi duruyor, rengi belli olmuyor fakat daha parlak görünümlü bir yapısı var ve yapışkanlıkları çok iyi.
         *Numaralı küçük fiş, 75 Kr : Bununla çok güzel planlarım var ^.^
         *Fiyat etiketleri, 2 Tl : Kitaplarımı, eşyalarımı listelendirmek ve yakında satacağım ürünleri fiyatlandırmak için aldım. (Resimde çorabın üst tarafındalar)
         *Desenli bantlar, 1 Tl : Daha önce de farklı desenlerini bloğumda paylaşmıştım, iki bant bir pakette satılıyor. Bende olmayan desenleri aldım ve sanırım almadığım desen kalmadı.
          Tüm aldıklarım bunlar, ürünlerin tek tek fotoğraflarını çekme fırsatım olmadı, umarım resimden görebilirsiniz. Sormak istediğiniz birşey olursa yorum bırakmaktan çekinmeyin.
          Sizi mutlu eden, uygun fiyatlı ürünler alabildiğiniz alışverişler dileğiyle hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder