18 Mayıs 2015 Pazartesi

ERKEK ARKADAŞIMIN KALEM KUTUSUNDA NELER VAR?

        Herkese Merhabalar,


        Sanırım henüz bloğumda kendi kalem kutumu paylaşmadan erkek arkadaşımkini paylaşıyorum. Benim oldukça kalem kutum olduğu için bugüne kadar paylaşmak zor geldi ama en yakın zamanda kendi kalem kutularımı da paylaşacağıma söz veriyorum. Erkek arkadaşım Efe'nin kalemlerle pek arası yoktu ama ben hayatına girince olmak zorundaydı. Sürekli ona da birşeyler alıyordum, ben kırtasiyelerde alışveriş yaparken beklemekten sıkılıp o da ne var ne yok diye bakmaya başladı. Son zamanlarda onu baya ilgili görüyorum bu konuda, şimdilik bu kalem kutusu var, bence baya iyi bir gelişme ;)
        Haydi kalem kutuyu ve içindekileri inceleyelim:

        Efe'nin kalem kutusu şeffaf bir kalem kutu, bunu ona ben vermiştim. Kalem kutuyu aldığımda içinde Paper Mate markasına ait 'smartliner' siyah, mavi ve kırmızı kalemler vardı yani bu bir setti. Nt'den içindeki kalemlerle birlikte 2 Tl civarı bir fiyata almıştım. Kalemlerden çok kalem kutuyu beğendiğim için ve fiyatı uygun olduğu için aldığım bir üründü. Biraz kullandıktan sonra Efe'ye hediye ettim. Şeffaflığı sayesinde içini rahatça görebiliceğimiz, açma-kapa sitemi farklı ve kullanışlı olan bir kalem kutucuk bu. :)


        2 tane uçlu kalemi var: Faber Castel Grip 0.5 ve Pilot The Shaker DF 0.5
        Faber Castel Grip kalemi bilmeyen yoktur heralde, uzun ömürlü, sade, kullanışlı bir kalem. Bu kalemi Migros'un %50 indiriminden 8 Tl'ye almıştık.
        Pilot The Shaker ise sallayınca ucu çıkan Pilot'un Shaker serisinden bir kalem, bu kalemi gerçekten çok sevdim; kullanmadığın zaman ucu tamamen içeri giriyor ki çantaya atınca ucuna birşey olmasın. Pilot The Shaker kalemleri denemenizi tavsiye ediyorum, biraz pahalılar ama bir kere alın tam alın ;)
        Son olarak görüldüğü üzere Efe 0.5 uç kullanıyor :)


        Efe'nin keçeli, dolma kalemleri. En üstten en alta doğru gidelim:
        Faber Castel Ecco Pigment 0.2 ,bu kalemi Nt'den 6.50 Tl'ye almıştık. Ben yazı yazmak için ucu çok ince kalem kullanıyorum(0.05); Efe'yi de buna alıştırdım, 0.2 ile başladı. Çizim yapmanın dışında yazmak için de çok ideal bir kalem :)
        Edding 149 M, çok amaçlı kalem. Bu kalemi de Migros'da ki indirimden almıştık, fiyatı Migros'da %50 indirim var yazısında mevcut.
        Edding 89 Office Liner; kırmızı ve siyah kalemler. Yine Migros'dan aldığımız ikili satılan bir kalem. Yanlız bu kalemin ucunu çok başka bekliyorduk, keçeli kalem ucunun incesi şeklinde değişik bir ucu var, bizi şaşırtan bir kalem oldu. Aklımızdakinden daha iyi oldu bu hali :)
        Stabilo Excel 828 F, bu kalemi çok seviyorum. Ben Migros'dan onlu paketini aldım, Efe'nin mavi renk kalemi olmadığı için bunu hediye etmiştim.


        Son olarak silgiler, 4 tane silgisi var:
        Faber Catel mini silgi, bunları çok seviyorum, minikliği bana kullanışlı geliyor.
        Pritt'in klasik silgisi, bunların yumuşaklığı çok hoşuma gidiyor.
        Faber Castel'in klasik siyah silgisi, bu da çokca kullandığım iyi bir silgiydi. Efe şu an bunu kullanıyor.

        Efe'nin tüm kalemleri bunlar; kaliteli, sade, iyi seçilmiş kalemlerin olduğu bir kalem kutusu var. Tabiki bu kalem kutunun mimarı ben oluyorum ;)
        Erkekler genelde bizim ilgi duyduğumuz kadar ilgi duymazlar bunlara; kalem kutu şöyle dursun bir kalemi olmayan çok öğrenci var. Lisemi hatırlıyorum da  tamamen kızların kalem ve silgilerinden geçinen bir erkek grubu beliriveriyor gözümde, bir kalem almadan okul bitirmiş insanlar var. Hatta şu an üniversitede bile bu durumu görüyorum, sınava gelmiş silgisi yok(Alamıyor olsa birşey demiycem tamamen umrumda değil)  Peki ya sizin çevrenizde ki erkekler nasıl?
         Hep bir köşede kalemleriniz ve kalem kutunuz olması dileğiyle hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder